2009. november 30., hétfő

Tessék nevetni!!!!

- Na, hogy megy a feleségednek az autóvezetés?
- Mint a villám!
- Olyan gyorsan?
- Á! Hol egy fába, hol egy oszlopba csapódik.

Cseng a telefon a kórház belosztályán, az ügyeletes nővér veszi fel a  hívást.
- Jó napot kívánok.
Nagy Józsefné a 3-as szobában fekszik. Négy napja jött be szívpanaszokkal. A hogyléte felől szeretnék érdeklődni.
- Igen, most néztem éppen a kórlapját. Az EKG-ja kifogástalan, a vérképe is problémamentes, kisebb szívidegessége lehetett, a hétvégén hazamehet.Ön hozzátartozója?
-Nem, nem vagyok hozzátartozója. Én vagyok Nagy Józsefné. De ebben a nyavalyás kórházban senki nem mond nekem semmit...

Tűz volt a kórházban. Miután eloltották a tüzet, a tűzoltók főnöke jelenti a főorvosnak.
- A tüzet eloltottuk. Az alagsorban találtunk három áldozatot.
Mesterséges légzést alkalmazva kettőt sikeresen visszahoztuk az életbe, a harmadik sajnos nem járt sikerrel.
A főorvos elájul, - mikor magához tér, mondja a tűzoltónak:
- Tudja maga azt, hogy az alagsorban nincs semmi más, csak a hullaház?

Egy ember csikorgó fékekkel megálló taxiból ugrik ki a badacsonyi kikötőben. A hajó kb. tíz méterre a parttól. Kofferét nagy ívben a hajóra dobja, szó nélkül a vízbe veti magát, majd pár karcsapás után csuromvizesen felkapaszkodik a fedélzetre.
- Sikerült! - lihegi elégedetten.
- Az biztos -szól az egyik matróz-, de nem tudott volna várni, amíg kikötünk?

Elmegy a krumpliföld mellett egy operatőr, kamerával a kezében. Egyszer csak meglátja, hogy a mezőn dolgozó paraszt kapával a kezében helyből csinál egy hátra szaltót.
Odamegy hozzá, és megszólítja:
- Jó napot, ha ezt még egyszer megcsinálja, adok ötezer forintot.
- Én ugyan nem. - jön a gyors válasz.
- Na jó, akkor tízezret.
- Akkor sem.
- De, miért nem?
- Hát fiam... nincs az a pénz, amiért én még egyszer tökön vágom magam a kapával!

8 megjegyzés:

Yasmine írta...

:DDDDDDDDDD
Nagy Józsefné a kedvencem :DDDD
De a kapa és szaltó összefüggés is haláli :DDDDD

szepyke írta...

Pfff...

Nagy Józsefnével kapcsolatban...
Amikor kivették az epémet, pénteken műtöttek, aznap szinte egész nap aludtam... Szombaton felkeltem, és iszonyat éhes voltam. Ott volt az éjjeliszekrényen a pénteki vacsorám, x órát állt csak a 40 fokra fűtött kórteremben. Nagy nehezen felültem és megettem mind. Délután bejött az orvos és kérdezte, hogy hogy vagyok, meg mondta, hogy szépen lassan elkezdhetek majd enni... Először egy fél zsemlét...

Akkor már túl voltam két zsemlén, meg egy 12 órát a 40 fokban aszalódott felvágotton..., meg az ebédre kapott borzasztó levesen, és a spenóton, amihez sült virsli volt...
:))))))))))
Csak a nővérek nem szóltak, hogy még nem ehetek...Én meg akkor már három hónapja ropin és vizen éltem, alíg vártam, hogy ehessek, hogy már nem görcsölhet be az epém...
Nekem sem mondtak semmit...:)))))

DebiGabi írta...

Jasmine,
Nálam is ez a kettő a nyerő:D

DebiGabi írta...

Szepyke,
Ha te is telefonáltál volna..:DDD

Wise Lady írta...

Még egyiket se ismertem. Nagyon jók.

DebiGabi írta...

Wise Lady,
Nekem is új viccek voltak.
De olyan jót nevettem rajtuk, ezért is tettem fel ide, hátha másnak is szerzek egy-két vidám pillanatot.

trinity írta...

Gabi, a kapás mindent visz:DD

DebiGabi írta...

Trinity,
:DDD