2009. november 5., csütörtök

Pohárkrém


Napok óta készültem egy pohárkrémes desszert elkészítésére. Tegnap végre eljutottam odáig, bár elég későn értünk haza, mert sikeresen otthonhagytam a lakáskulcsomat és a leányzómmal nem tudtunk bejutni a lakásunkban:((( Meg kellett várnunk a férjemet, hogy hazaérjen. Addig a sógornőméknél üldögéltünk...  (még jó, hogy közel laknak hozzánk). Ilyen hülyeséget, már rég sikerült elkövetnem.
Na szóval. Hétvégén előkészítettem hozzá a krémsajtot, amit fel szerettem volna használni. Több receptet is áttanulmányoztam, aminak azt lett az eredménye,hogy a "kis fejecskémben" összeraktam a receptekből, ami nekem tetszett és ezt alkottam belőle:

Hozzávalók:

1 csomag csokoládés főző puding
5 dl tej
2-3 kanál cukor hozzá
1 csomag Aranka mogyorós nem főzős puding
3 dl tej
25 dkg házi krémsajt
20 dkg amoretti keksz

A csokis főzőpudingot elkészítettem a leírás szerint és a belekevertem a krémsajt felét, miután egy kicsit meghűlt. Utána elkevertem a mogyorós pudingot, amibe ment a krémsajt másik fele. Az amoretti kekszet apróra törtük a leányzóval:)) Fogtam a fagylaltos kelyheimet és mindegyik aljába szórtam a kekszből, majd rákanalaztam a csokis pudingot, amire megint szórtam egy kevéske amoretti morzsát, erre pedig jött a mogyorós puding. Hűtőbe tettem egy fél órára, majd vacsora után deszertként elfogyasztottuk.


13 megjegyzés:

Andi írta...

De gyönyörű!!!! Ezt ki fogom próbálni!

DebiGabi írta...

Andi,
Köszönöm.
Fincsi lett, és még maradt ma estére is mind a hármunknak 1-1 tálkával:))

Judith írta...

Az elso foto valami gyonyoru! Biztosan finom lehet!

DebiGabi írta...

Judith,
Köszönöm, pedig este készült sajnos már sötétben, de a kedves férjem hősiesen tartotta nekem, amíg próbáltam valahogy megvilágítani és elkészíteni képet:DDD

szepyke írta...

Öt decis bögrével ér jönni???

Csak kérdezem, ha nem, van négy decis is..:)

Zsófi írta...

EEz igen!!!!
Nagyon guszta!!!
Gyönyörűen néz ki,és bizti nagyon finom is.
Nagyon ügyes vagy!:)

Csibe írta...

Huhhh, ez finom lehet!...és guszta lett!

DebiGabi írta...

Szepyke,
Jöhetsz a 5 decissel:DDDD

Zsófi,
Köszönöm, nagyon kedves vagy.

Csibe,
Láttam ám,hogy nálad is valami nagyon finom készült:DDD

Ma még finomabb volt tegnap. Nemrég kanalaztam be az utolsó falatot:)))

Raindrop írta...

Hát basszus, kellett nekem ezt éjjel fél 1-kor megnézni.
Anyám, de durván jól néz ki! :)

trinity írta...

Csatlakozom Raindrop-hoz..Mazochista lennék?? Nagyon guszta!!

DebiGabi írta...

Raindrop, Trinity
Elismerem éjjel tényleg elég merénylet lehetett:DDD
Ti nem alszotok éjszaka????

hargitaibea írta...

Azért adj egy esélyt annak a másik receptnek szerintem!
(persze ettől függetlenül, mert biztos ez is nagyon finom, de hidd el, az is.)
Csak most jutott az eszembe, hogy nem írtam meg levélben, hogy természetesen nem veszek hozzá 1 kiló mascarponét, csak fél adagból csináltam, így is 6 db boros pohár kelyhet készítettem.
És a lidl-ben szoktam mascarponét venni, ott jóval olcsóbb.
(az az 1 kg azért durva összeg lenne)

DebiGabi írta...

Bea,
Adok esélyt majd annak is.
Én megcsinálom házilag a mascarponét. A Lidl félének a feléből kijön a tejfölből. Tényleg érdemes elkészíteni, szerintem még jobb is így:DD