2009. november 6., péntek

A magyar nyelv szépsége:)

Ezt is csak a mi nyelvünkkel lehet megcsinálni!!!!


Margarin:
Két egér beszélget a kamrában:
- Rád fog esni a margarin!
- Rámamargarin?

Hogy kapta Benedek Elek a nevét?
Anyukája reggel beszólt a kisfiának:
- Benn vagy még az ágyban?
- Benne, de kelek.

Trükk:
- Mondja Kovács bácsi, maga mit szokott csinálni, ha este nem tud elaludni?
- Én? Elszámolok háromig és már alszom is.
- Tényleg? Csak háromig?
- Háromig, de van úgy, hogy fél négyig is.

Bevásárlás:
- Pistike, szaladj le a boltba, hozzál egy kiló hurkát! De ne véreset!
- DENEVÉRESET???

Egyenlet:
- Kislányom, teljesen egyedül oldottad meg ezt az egyenletet?
- Nem. Két ismeretlennel.

Kérdés:
- Miért nincs bástya a vonaton?
- Mert a vonat nem vár.....

Úszás oktatás:
- Hogy tanítja a varázsló úszni a pókot?
- Hókusz, pók ússz!

Tehén:
A tehén bonyolult állat.
De én megfejtem.

Találkozás:

Nyuszika és a róka találkoznak az erdőben.
Nyuszika köszön
- Szia vöröske!
- Te engem ne vöröskézz
- Miért, jobb lenne, ha lerókáználak.....!?!

Előzőmunkahely
A HR-es kérdezi az új titkárnőt:
- És mondja, az előző munkahelyén mennyi volt az évi fizetése?
- ??? Nálunk az előző munkahelyemen nem dolgozott egy Évi sem!

11 megjegyzés:

szepyke írta...

Juj....
Az utolsó!
Apám, felröhögtem!:))))
Imádom az ilyen vicceket,komolyan.
Láttad anno az Airplane filmet?
Az tele volt ilyennel!:)

DebiGabi írta...

Szepyke,
Naná!!!!
Szerintem az ilyen filmeket kötelezővé kellene tenni megnézni:DDD
Top Secret, Nagy durranás, Csupaszpisztolyok stb.

Ezektől a viccektől sokkal jobban érzi magát az ember, olyan jót nevettem én is:)

egérke írta...

Nagyon jó kis viccek. Jól szórakoztam.

szepyke írta...

Most küldte apukám:


A H1N1 influenza neve úgy született, hogy egy mikróbiológus elment egy étterembe ebédelni.

Jött a pincér, és megkérdezte, hogy mit ajánl, mit egyen. A pincér gondolkodott, majd azt mondta:

Háegyenegy........!

DebiGabi írta...

Egérke,
Örülök, hogy jól szórakoztál:DDD

DebiGabi írta...

Szepyke,
Kész.
Végem van.....
Leestem a székről a röhögéstől:)))))))

Cukroskata írta...

Te kergeted azt a kutyát? Dehogy tekergetem, meg akarom fogni :-)

DebiGabi írta...

Cukroskata,
Ez is nagyon király.
De jót nevettem ezen is:)))

Ottis írta...

Nagyon jól szórakoztam ezeken.Feltehetnék néhányat én is blogomra?

DebiGabi írta...

Ottis,
Viheted nyugodtan mindegyiket:D

Ottis írta...

Köszi :-)