2009. november 11., szerda

Kínai kel saláta


Saláták. Nagyon szeretem a salátákat mindenféle formában, mindenféle hozzávalóval, de az utóbbi időben valahogy elmaradtak az asztalunkról. Nem is értem, hogy miért... Nemrégiben eszembe jutott, hogy milyen rég vettem kínai kelt, pedig régebben, de sokszor készítettem belőle ezt a salátát. Gyorsan elkészíthető, egyszerű és nagyon könnyű kis saláta hétköznapi vacsorára:)))

Hozzávalók:

1 közepes méretű kínai kel
4 db alma
20-25 dkg sajt, (trapista sajtot használtam, de nem rontja el egy kis füstölt sajt se)
1 nagy doboz tejföl
majonéz
egy kk mustár
só, feketebors

A kínai kelt megmostam utána feldaraboltam. Az almát és a sajtot kockákra vagdostam. A tejfölben elkevertem a majonézt, hozzáadtam a mustárt, egy picikét megsóztam, megszórtam feketeborssal és belekevertem a kockára vágott almát, kínai kelt és sajtot:))
Egy órára hűtőben tettem, hogy kellemesen összeérjenek benne az ízek és utána már lehetett is fogyasztani.

7 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Megvettem!

Köszönöm :-)

DebiGabi írta...

Viki,
Szívesen:DD

Andi írta...

Én sohase szoktam kínai kelből csinálni semmit. ideje lesz kipróbálni! Nagyon jól hangzik a sali!!!

trinity írta...

Milyen igazad van-ez egy téli saláta!!! Régebben én is csináltam, jó, hogy eszembe juttattad!!

trinity írta...

Off: nem találtam mail címet...Elküldenéd??Köszi!!

DebiGabi írta...

Andi,
Egy próbát megér szerintem:D

DebiGabi írta...

Trinity,
Elküldtem az email címet.