2009. november 13., péntek

Hangulatjavítók:)

Ma nincs új receptem, nem főztem, és nincs is nagy kedvem hozzá, de szeretnék egy-két kedvenc "bölcsességet" közzé tenni hangulatjavítás érdekében:D

Az alkohol folyékony pszichiáter.

A macskám öngyilkos lett. Fejbe lőtte magát kilencszer.

A valóság olyan illúzió, amelyet az alkohol tartós megvonása idéz elő.

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

Nem az a baj, hogy nyakig vagyunk a szarban, hanem, hogy lötyögtetik.

Barátok olyan emberek, akik jól ismernek, és mégis szeretnek.

Nagy ésszel, nagyot lehet tévedni.

Nincs is gravitáció, csak a Föld szívat minket.

Rakd sebességbe az agyadat, mielőtt elindítod a szádat!

Minél több emberrel találkozom, annál jobban szeretem a kutyámat.

Azok, akik nem tudnak magukon nevetni, meghagyják ezt a feladatot másoknak.

6 megjegyzés:

Andi írta...

Küldök egy ölelést Neked, csak úgy...hangulatjavítónak!

DebiGabi írta...

Andi,
Annyira édes vagy.
Nagyon szépen köszönöm:D

Chef Viki írta...

Elvonult az eső, ragyog a nap. Plusz ezek a mondatok :-)) Nagyon jót röhögtem, köszönöm!

DebiGabi írta...

Nálunk is hétágra süt a napocska, az sokat javít az ember hangulatán:D

Yasmine írta...

Ide mindig szívesen jövök hangulatjavítani. És sikerül is! Köszönöm!
El ne felejtsem, a receptjeidet is szeretem! :))

DebiGabi írta...

Yasmine,
Én is szívesen nézelődök nálad, a legutóbbi sajtos muffinok valami fantasztikusak lettek!!!!
Köszönöm:D