2009. november 10., kedd

Csirkecomb zöldségeken


Egy végtelen egyszerű étel, amit viszonylag gyorsan el lehet készíteni, bár a sütési idő egy kicsit hosszabb lett, mint gondoltam, mert a zöldségek nehezebben puhultak meg. Volt otthon pár darab pipicombom, zöldségem. Ez lett belőle:)))

Hozzávalók:

6 db csirke comb
kb. 1/2 kg burgonya
1 nagy fej hagyma
6-7 db sárgarépa
3-4 ek mustár
3-4 gerezd fokhagyma
olaj
só, fekete bors, majoranna

A mustárba belekevertem a sót, borsot, majorannát, belenyomtam a fokhagymákat. Adtam hozzá kb. 0,5 dl olajat. Jól összekevertem és beletettem a pipicombokat. Egy fél órán át hagytam egy kicsit összeérni az ízeket, ez az alatt az idő alatt megpucoltam a burgonyákat, a sárgarépát és a hagymát. Egy tepsit kikentem olajjal, majd belekarikáztam a burgonyát és sárgarépát, majd jött rá a hagyma is. Megsóztam az egészet és alaposan összekevertem, majd erre helyeztem el a mustáros pácos húsikat. Alufóliával letakarva sütöttem 1 órát, majd közel még 1 órán keresztül alufólia nélkül, amíg teljesen megpuhult a zöldség.

8 megjegyzés:

Andi írta...

Jaj de guszta. Még nem ebédeltem, úgy megkívántam!!

DebiGabi írta...

Andi,
Köszke:D

BeckZsu írta...

Úgy látszik, hasonló az ízlésünk :)
http://beck.blog.hu/2009/11/03/ujabb_tepsis_krumplis_hus

DebiGabi írta...

BeckZsu,
Tényleg:D
Olyan, mintha arról mintáztam volna, pedig sorry, de még nem jártam feléd:)))

BeckZsu írta...

Ez igazán kár, hogy még nem látogattál meg :)
Lehet, hogy akad még más hasonlóság is...

DebiGabi írta...

BeckZsu,
Ez egy kicsit kétértelműre sikeredett megjegyzés, célzás volt?
Vagy én értettem félre???

trinity írta...

Gabi, én is szoktam ilyet-csak alsócombbal...Nagyon finom szerintem is!! Mivel gyorsan összerakható, szerintem nagyon sokan sütjük....

DebiGabi írta...

Trinity,
Évek óta készítek ilyet már én is, nagyon szeretjük. És pontosan azért mert gyorsan összepakolható egyszerű étel.

Akkor nem csak én éreztem "furcsának" azt a megjegyzést.