2009. november 18., szerda

Brassói pulykahúsiból


A brassói. Hmmmm. Ez a kaja szerepel a családi étlapunkon talán a legtöbbet. Nemes egyszerűséggel IMÁDOM (ezt is, mint sok mást:)))). Nem tudom megunni. Gyorsan elkészíthető, szerintem abszolute semmi macera nincs vele. A 50 dkg pulyamellet kockára vágtam, egy kis olajon megpirítottam. Sóztam, megszórtam egy kis feketeborssal, majd közel 1 fejnyi fokhagymát nyomtam rá, amit szintén rápirítottam Amíg megsült a húsi, a fritőzben megsütöttem a krumplit. Miután a hús és a krumpli is kész lett összekevertem őket és már táplálkoztunk is belőle jó kis házi csalamádéval.

13 megjegyzés:

Andi írta...

Én is imádom. Nagyon guszta a kép. Tényleg egyszerű, bár nekem néha kiszárad a hús. :-(
Tetszik a logód a képen! :-)

DebiGabi írta...

Andi,
Köszi:)

Muszáj lesz rátennem innentől minden képre egy "logót", mert sajnos több helyen szembetalálkoztam a saját fotóimmal, ami nagyon elkeserítő és szomorú, arról nem is beszélve mekkora pofátlanság, már elnézést a kifejezésért.
Tegnap jól felhúztam ezen magam, és még elég indulatos vagyok ez ügyben.

Lori írta...

Hú...az egyik kedvencem....nyami. Én néha kicsit pörköltesen is meg szoktam csinálni, anno anyukámtól lestem el. De egyszerűen minden formában bármikor jöhetne...(nyálcsorgat).

Andi írta...

Jaja igazad van, jól teszed. Én is tettem az én képeimre. Szerintem is marha pofátlanság!!! Én ha látok valahol receptet, és azt csinálom meg, még a recinél is az az első hogy feltüntetem a forrást (linkelve), nem hogy fotót lopjak!!!
De hát a világháló már csak ilyen, minden féle emberek jönnek mennek.

DebiGabi írta...

Lori,
Én is Anyukámtól tanultam ezt a verziót. A barátosnőm szokott készíteni a szaftosabb, majorannás verziót, ami ellen még sose volt ellenvetésem:DDD

DebiGabi írta...

Andi,
Eddig valahogy engem elkerültek a lopások, de mostában legalább 4 oldalon láttam a saját fotóimat:(( Tényleg nagyon bosszantó, amikor egy roppant egyszerű könnyedén elkészíthető ételről van szó (pl. joghurt torta).

Raindrop írta...

Itt is itt van Gabi a szépséges joghurt torta:

http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://sutiestetel.freeblog.hu/files/joghurttorta3.JPG&imgrefurl=http://sutiestetel.freeblog.hu/&usg=__QAux8qXB0aRQ6e3oC_kA75Vzi0I=&h=960&w=1280&sz=171&hl=hu&start=29&um=1&tbnid=L-wDVZe6b8jVyM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Djoghurt%2Btorta%26ndsp%3D20%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26start%3D20%26um%3D1

Köszi, viszek a brassóiból! :)

Raindrop írta...

http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://juventusvip.hu/textbox/media/image/recept/joghurtos%2520torta%2520gyumolccsel.jpg&imgrefurl=http://juventusvip.hu/%3Fp%3Dtartalom%26id%3D16&usg=__N7KFkkqwYukVjZMh1iNpxFkskeg=&h=93&w=124&sz=4&hl=hu&start=153&um=1&tbnid=HENc1YDfc6qy4M:&tbnh=68&tbnw=90&prev=/images%3Fq%3Djoghurt%2Btorta%26ndsp%3D20%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26start%3D140%26um%3D1

DebiGabi írta...

Raindrop,
Jól látja kedves:)
És jobban még csak bele sem merültem a keresgetésbe. És azt hiszem nem is fogom, csak még jobban felhúzom magam:(((

szepyke írta...

És hogy találtad meg őket?
Ez tök gáz. Komolyan...

DebiGabi írta...

Szepyke,
Van az oldalon az a funkció, hogy éppen mennyien tartozkódnak az oldalon. Erre kattintonttam rá, eddig valahogy nem néztem meg tüzetesebben, de most jobban áttanulmányoztam, és ott lehet látni, hogy hányszor másoltak az oldalról receptet és fotót is. Sőt a fotót mutatta is, legnagyobb meglepetésemre. Utána rákerestem a goole-ban.
Én kis naiv, eddig meg se fordult a fejemben, hogy tőlem is visznek fotókat:(((
Hát mostantól én is "logózom/szignozom" fotókat.

L.Krisztina írta...

Mi van ma veletek !Szepynél is nálad is a kedvencek kedvence van. Anyám rögtön éhen halok pedig most ettem :))))))))))

DebiGabi írta...

Krisztina,
Ennél már csak az rosszabb, ha üres, korgó gyomorral nézegeti az ember a finomabb-finomabb kajákat. Na az igazi büntetés:DD