2009. november 29., vasárnap

Advent



Idén ezt az egyszerű adventi koszorút készítettem.

6 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Na csak ne tessék leegyszerűzni, igenis nagyon szépséges darab :)))

Andi írta...

Nagyon gyönyörű!! És fenti képek is blogodban!

DebiGabi írta...

Krisztina, Andi
De aranyosak vagytok. Köszönöm.

Fenti képek a tegnap sütött hatalmas nagy adag a mézeskalácsból vannnak, csak még időhiány miatt nem került fel recept:DDD

szepyke írta...

Egyszerű, mi, nah persze..
Tegnap vettem "egész" fahéjat...
És képzeld, az egész, azt jelenti, hogy nem porosított, hanem darabokra tört. Én meg barom, csak bevágtam négyet a kosárba....

És szép lett az új kéglifestés! (fejléc):))))

DebiGabi írta...

Szepyke,
Én is törtem, de nekem simán sikerült kettétörnöm a fahéjat. Bár előtte erősen gondoltam, hogy mivel fogom ketté szedni. A kedves uram ajánlgatta, hogy fűrészeljem..:D

Annyira szeretem a fahéj illatát:D

"kéglifestés" ez milyen jó:))))
Köszike.

Andi írta...

Várom a receptet. Összegyűjtöm mindenkijét, és az idén én is megpróbálom.