2009. október 23., péntek

Sajtkrémes-snidlinges muffin


Hozzávalók:

2 db tojás
150 gr natúr joghurt
1 csomag sütőpor
1 tömbös krémsajt (budget)
2 ek apróra vágott snidling
2 bögre liszt
1/2 bögre olaj
egy csipet só

A 2 db tojást elkevertem a sajtkrémmel és a joghurttal, hozzáadtam a snidlinget. A lisztbe belekevertem a sütőport, utána ment a tésztába, legvégül jött az olaj. Jó alaposan összedolgoztam. A muffinsütőbe papírkapszlikat tettem és belekanalaztam a tésztát.
180 fokos sütőben 20 perc alatt megsütöttem.
Egy nagyon könnyű, laza tésztájú, finom ízű muffint kaptam, ami kedves családomnak nem igazán ízlett. Közölték velem, hogy a muffin csak édes változatban jó:(((((
Egy jó tanács annak, aki esetleg elkészíti ezt a receptet, elég nehezen jött ki a muffinpapírból, így szerintem egy picit érdemes megkenni egy kis olajjal a papírt sütés előtt.


4 megjegyzés:

Raindrop írta...

Én is csináltam hasonló ízvilágú muffint, és nekem baromira bejön, szóval megeszem ami megmarad! :D

DebiGabi írta...

Raindrop,
Nekem is ízlett, de egyedül nem győzőm megenni. Küldöm:D

szepyke írta...

Nah, most ettem cipóban sült csülköt, ahhoz is jó lett volna pluszban!
Remek darab!:)

DebiGabi írta...

Szepyke,
Cipóban sült csülök utána még egy muffin is????
Köszike:D