2009. október 8., csütörtök

Őszi hangulatban - Falevelek

falevelek

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Szeretem az őszt!
A legszebb színekben pompázik minden, még a nyárnál is szebb,mert csupa meleg barna, narancs, bordó mindenhol. Szeretem!
De a telet is szeretem, a havat, amibe mindig rögtön meg kell mosnom az arcomat, hogy utána egész nap úgy égjen,mintha lázas lennék!
Jah, a nyarat a Balaton miatt szeretem, a tavaszt meg a sok zöldülő fa miatt.
:)

DebiGabi írta...

Szepyke,
Megint telitalált, amiket írtál.
Mintha magamat olvasnám:DD
Hiszen tulajdonképpen én is imádom az összes évszakot, mert mindegyiknek megvan a maga varázsa, illata, színe, szépsége.

Csibe írta...

Csajok, csatlakoznék, mind a négy évszakhoz!

trinity írta...

Nekem a bordó levél a kedvencem-imádom!

DebiGabi írta...

Csibe,
:D

Trinity,
Nekem a vadszőlő a kedvencem, amikor már kezd beszínesedni. Már fotózom őket folyamatosan:D