2009. október 30., péntek

Nem a legjobban sikerült céges logók






11 megjegyzés:

szepyke írta...

Hát, ez az utolsó...

Kész vagyok!:)

Mondjuk a pedofil jellegű se semmi...

DebiGabi írta...

Szepyke,
Nemrég kaptam emailben.
Itt ülök a munkahelyemen a gép előtt és szétröhögtem magam:DDD

egycsipet írta...

Ááá, de gáááz. :D

Yasmine írta...

Jujjj!! Ultra gáz... :-DDD

szazala írta...

Még a könnyem is kicsordult,olyan jót nevettem!

Chef Viki írta...

Felsírtam. A röhögéstől :-DDD

Nekem a computeres is nagyon bejön :-)))

DebiGabi írta...

Egy csipet,
Az bizza:D

Yasmine,
:DD

Szazala,
Én is nagyon jót nevettem.

Örülök, hogy másoknak is sikerült egy-két vidám percet szerezni:)))

DebiGabi írta...

Viki,
A többiek szavaival élve, elég "gáz" szerintem mindegyik.
De akkor is tök jók:)))))

mandy tarragon írta...

:'))))))))))))
Most jó kedvem lett :)

Titokzokni írta...

Muhahahahahaha :)))))))))))
Nagyon jó volt!

trinity írta...

Jujj, ez mind nagyon ciki-valóban:DDDD