2009. október 7., szerda

Hercegnő sütik


Tudom, hogy egy kicsit giccsesek és érdekesen néznek ki, de mentségükre legyen mondva a sütiknek, hogy a kislányom alkottak fő részben őket. Én ismét csak segédkeztem neki. Nagyon szeretek főzőcskézni, sütni, ami szerintem látszik is a receptek alapján:DDD
Őszinte nagy örömömre a kislányom osztozik ebben a "lelkesedésben" velem, nagyon sokszor segít nekem a konyhába, ott sertepeltél körülöttem szinte mindig. Ezt a sütit az egyik Barbie-s újságjában találta és kérte, hogy készítsük el.

Hozzávalók:
4 db tojás
3 bögre liszt
1 csomag sütőpor, a lisztbe belekeverve
1 bögre olaj
1 bögre cukor
1 bögre szénsavas limonádé vagy fanta
1 csomag vaníliás cukor
muffinpapír

Tetejére:
porcukor 2-3 kanálnyi egy adagra
ételszínezék, mi pirosat és kéket használtunk
a tetejére színes cukorkák, cukorgyöngyök

Az elkészítése roppant egyszerű, hiszen csak összekevertük az összes hozzávalót egy nagy tálban, majd belekanalaztuk őket a papírkapszlikkal kibélelt muffinformákba. 180 fokos sütőben 20 perc alatt szépen megsültek.
Miután kihűltek a porcukorhoz adtam 1 kiskanálnyi vízet és pár csepp ételszínezéket. Összekevertük és ezt a cukros masszát csurgattuk, kenegettük a muffinok tetejére, majd a leányzó megszórta, rápakolgatta a különböző díszítéseket és már készen is voltak.

12 megjegyzés:

szepyke írta...

Ezek giccsesek??? Nézd meg az angol cupcakeseket...
Láttam olyat, amin csillámpor cukor volt!
Azt hittem, lehidalok...
És, halkan jegyzem meg, azok ehetetlenek...

DebiGabi írta...

Szepyke,
Nekem egy picikét azok.
Csillámpor cukor????
Na ez viszont nagyon tetszik:DDD
Ezek szerencsére nagyon finomak lettek. Talán csak a gyöngyök voltak egy kicsikét kemények, de a többi teljesen ehető volt.

szepyke írta...

Gyöngyök?? A nagymamámnak sütött tortánál voltak ezüst gyöngyök a tortán.. Mindenki kiköpdöste, mert olyan kemény volt, mint egy sörét...
Úgy is néztek ki a tányérok, mintha valami vadat ettünk volna, és 2000 dr sörét terítette volna le...:))))

DebiGabi írta...

:DDDDD
Megint majdnem leestem a székről a nevetéstől.
Szerintem ezek is olyasmi gyöngyök, csak egészen picikék:DDD
Bár én nem ettem belőle a gyerekek egész jól elrágcsálták/ropogtatták...

Raindrop írta...

Szerintem meg egyszerűen zseniális Gabi! :)
Nekem nagyon nagyon tetszik! Annyira jók a cukrok! Én 32 évesen is imádok ilyenekkel dolgozni, hát még egy 6 éves kislány! :) Meg amúgyis a hercegnők pont ilyenek, és nem is giccsesek! :DDD

DebiGabi írta...

Nagyon Édes vagy Raindrop:DDD
Végül is Hercegnő süti a neve:o)

egycsipet írta...

Nekem kimondottan tetszenek, a lányomnak meg sem merem mutatni őket, mert ilyenért (is) fogja rágni a fülemet. :D

Szilvi írta...

Nagyon cuki lett. Ügyi ez a kiscsaj...:))

DebiGabi írta...

Egy csipet,
De igenis tessék megmutatni a leányzónak!!!!
Kenjétek csak össze Ti is magatokat és a konyhát vele.
El is felejtettem beleírni a bejegyzésbe, hogy néztünk ki utána mind a ketten az ételszínezéktől:DDD

Szilvi,
Köszike a csajszika nevében is:DDD

Csibe írta...

Nekem is tetszenek! Nagyon ügyes a kislánykád!

trinity írta...

Gratula kislánynak: tényleg igazi hercegnő sütik!!! Érdemes vele mindent összemaszatolni, olyan szépek!

DebiGabi írta...

Csibe,
Köszönöm.

Trinity
Neked is köszönöm:DDD