2009. október 27., kedd

Gombás-baconos-póréhagymás tejszínes tészta


A képen látható tejszínes tészta volt a ma esti vacsoránk. Édes gyermekem a mai estét Anyunál tölti így a párom és az én szájízemnek jobban megfelelő, magyarul gombás ételt készítettem:DDD A leányzó nem hajlandó megenni az olyan táplalékot, ami gombás. Pedig én, hogy imádok mindenféle ételt, amiben van gomba, még a húslevesben is szeretem.
Munka után hazarobogtam, majd hősiesen elmentem tornázni:)))), ahol olyan jól megdolgoztatott minket a kedves Ivett, hogy azóta kezem lábam remeg, nem is kicsit, nagyon:DD. Már előre félek, hogy holnap milyen izomlázam lesz, pedig nagyon élvezem az egész tornázást, mozgást. Jó nem mondom, hogy a izomláz másnap, meg főként harmadnap nem kellemetlen, de így legalább érzem, hogy érdemes volt végigkínlódnom az egész tornaórát.
Na szóval. Miután hazaérkeztem alkottam ezt a tejszínes tésztát.

Hozzávalók:

4 fej gomba
5-6 dkg vaj
1 kisebb szál póréhagyma, vékonyabb fajta:D
10 dkg bacon szalonna
2 dl tejszín
egy kevéske parmezán
spagetti tészta

Egy kis vajon megsütöttem a bacont, amit csíkokra vágtam, majd belekerült a póréhagyma, ami karikákra volt vagdosva:))) Miután egy kicsit megfonnyadt a hagyma jött a gomba. Megszórtam egy kevéske feketeborssal, a gombát is megpirítottam, majd jött rá a tejszín, és egy kevéske parmezán, valamint 2-3 dkg vaj, amitől krémesebb lett a szósz. A tésztát kifőztem sós olajos vízben, leszűrtem, majd tányérba porcióztam. Rálohintottam a szószt és már falatoztuk az Urammal. 

6 megjegyzés:

trinity írta...

Ezt én is nagggyon szeretem és a 2 kicsi szintén nem eszik gombát. Egyáltalán nem:((((

Off: mi az, hogy nem Edward Cullen vezet??:DD Jövök holnap szavazni (is) !!

DebiGabi írta...

Trinity,
Erősen reménykedem, hogy ha nagyobb lesz a gyermek megszereti a gombás ételeket is.

Pattinson úr egy kicsit fiatalka, bár a látvány nem kellemetlen:)))

Viszont Gerard Buttler a 300-ban, azokban az egyszál "valamikben"
:DDDD

szepyke írta...

Imádom a tésztás ételeket, főleg azt, hogy szinte bármivel jól variálhatók!

DebiGabi írta...

Szepyke,
A tegnapi carbonara-s bejegyzésedtől jött az ötlet nekem is.
Én is nagy tésztaimádó vagyok:D

Raindrop írta...

Átjössz? :)

DebiGabi írta...

Moment.
Mindjárt robogok:DD