2009. október 16., péntek

Egyszerű rizseshús


Szeretem az olyan ételeket, amiket gyorsan el lehet készíteni. Az utóbbi időben valahogy nem jut eszembe már sok újdonság, és bevallom őszintén a saját oldalam receptjei közül bogarászok:))) Hiszen végülis azért kezdtem ezt az egész blogot írkálni, alkotni, hogy rendszerezem a saját receptjeimet, hogy ötletet tudjak meríteni arra, hogy ugyan már mit főzek??? Mi  legyen a vacsora/ebéd????

Hozzávalók:

60 dkg csirkecomb
1 fej hagyma
só, bors, pirospaprika
30 dkg rizs

A hagymát apróra vágtam és megdinszteltem egy kevés olajon. Utána beletettem a csirkecombokat, amiket egy kicsit szintén átdinszteltem a hagymás olajon. Megszórtam jó sok pirospaprikával és rögtön felöntöttem vízzel, mert én mindig nagyon félek attól, nehogy megkeseredjen a pirospaprikától. Sózom, borsozom, és addig főzöm, amíg a hús teljesen megpuhul, szinte leválik a csontról.
Egy kevéske olajon a rizst megpirítom, majd felöntöm kétszer annyi vízzel. Egyszer megkeverem, utána már nem keverem!!!, majd ráteszek egy fedőt és készre főzöm.
Csirkecombokat lefiléztem a csontról, majd hozzákevertem a rizshez, amibe belekanalaztam a megfőtt csirke finom szaftjából pár kanálnyit. Alaposan összekeverem és már kész is volt a vacsoránk.

5 megjegyzés:

Raindrop írta...

Milyen volt a koncert? :) Nagyon bírom ziziéket!

Egy kis rizseshúst dobjál kérlek, imádom! :)

DebiGabi írta...

Raindrop,
ISZONYÚ JÓ!!!!
ISTENI JÓ!!!!!
Egész egyszerűen FANTASZTIKUSAK voltak:DDDD
A férjemnek és nekem is, egy akkor élmény volt őket élőben látni, hogy nem is igazán tudom szavakkal leírni.

Rizses hús dobva:D

Andi írta...

nagyon jól néz ki. Bevallom én is így csinálom, de én egybe főzöm a rizst meg a husit, amikor félig kész rázúdítom a rizst és így fő meg.

szepyke írta...

A fiúk szakálban még mindig rendben vannak?

Jah és a rizseshúst imádom!:)

DebiGabi írta...

Szepkye,
A "Fiúk" KIRÁLYOK!!!!!!!

Bár igaz, hogy ma reggel még halláskárosult voltam, de minden másodperce megérte:))))))