2009. október 19., hétfő

Egy sajt különlegesség


Ezt a különleges, de nagyon jó ízű sajtot a férjem kollégája szokta nekünk hozni, Ausztriából. Pár éve kaptunk tőle először (azóta rendszeresen igényeljük, ha kimegy) és nagyon ízlett mind a hármunknak. Nagyon szeretünk mindenféle sajtot, én sajtot sajttal tudnék enni:DDD
Egy hétköznapi vacsorára nagyon ideális, gyorsan elkészíthető, mert csak a sajtot kell megsütni a sütőben és kenyérkockákat kell hozzá pirítani, amivel mártogatjuk a sült sajtot. Tulajdonképpen, majdnem olyan, mint egy fondüzés:)))
Legnagyobb meglepetésemre pár nappal ezelőtt az Intersparban találkoztam vele. Az ára szerintem egy kicsit magas, hiszen majdnem 2.000,- Ft-ba kerül egy doboz sajt, bár az is igaz, hogy ez hármunknak elég egy vacsorára.

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Képzeld, egyszer hoztam ilyet, és annyira nem volt rá idő, hogy megromlott, és olyan büdös volt tőle a hűtő, hogy azóta felé sem nézek... Kár volt érte..:(

DebiGabi írta...

Kár érte biza:DDDD

Raindrop írta...

Hát ezt nem csodálom, hogy szeretitek, istenien néz ki. Én aki hatalmas fondü rajongó vagyok, ezeket ámulattal nézem. :) Tyű...

Andi írta...

Összeszaladt a nyál a számban....nagyon jól néz ki, bevallom nálunk a fondüzés eddig kimaradt, de lehet megpróbálom.

DebiGabi írta...

Raindrop,
Én nagy-nagy fondü rajongó vagyok.
Évek óta van is fondükészletem, amiért anno képes voltam keresztül utazni fél Budapestet. Még a régi nagy Skálába vásároltam és hazacipeltem onnét gyalog. Nem egy-két kiló volt, majd leszakadt a karom mire hazaértem. De megérte!!!! Mennyit használtuk már azóta. Olyan hangulatos, amikor a barátokkal körüljük az asztalt lassan falatozunk és meregetjük a sajtot és jókat dumcsizunk közben.

Andi,
Jó szívvel tudom ajánlani, ha szeretitek a sajtokat.