2009. október 10., szombat

Csirkemell rösztis bundában



Hozzávalók:

1/2 kg csirkemell filé
3-4 szem burgonya
1 tojás
1 gerezd fokhagyma

feketebors
liszt

A csirmellet vékony szeletekre vágtam és egy kicsit kiklofoltam, megsóztam. A burgonyákat meghámoztam és a sajtreszelő részen lereszeltem. Ezt is megsóztam egy picikét, hagytam egy pár percig állni, majd leöntöttem a levét, amit eresztett. Hozzákevertem egy tojást, belereszeltem a fokhagymát, egy csipet feketeborsot. A csirmelleket megforgattam a lisztben, majd rápacsmagoltam a reszelt krumplis masszát. Ez a rész nem volt annyira egyszerű, még a fülemre is jutott a reszelt burgonyából, de megküzdöttem vele:DDD
Forró olajban lassú tűzön aranybarnára sütöttem. Tálalás előtt tettem a tetejére egy kanálnyi tejfölt és reszelt sajtot. A köret párolt zöldborsós-kukorica volt.
Az eredmény: egy jóízű bundában megsült csirkemell lett, ami nagyon ízlett mind a hármunknak.


6 megjegyzés:

egycsipet írta...

Mi is nagyon szeretjük ezt az ételt, a bundázás nem egyszerű, de megéri. :)

csandy írta...

Szia!
Limarától keveredtem ide, nagyon tetszik a blogod!!! Nem baj ha néha bekukkantok?
Ja meg van a holnap ebéd! Köszi...

DebiGabi írta...

Egycsipet,
Nálunk ez volt az első, de megéri a maszatolás, mert tényleg nagyon finom:D

DebiGabi írta...

Csandy,
Örülök, hogy idetaláltál.
Természetesen nem baj:DD
Remélem találsz még más finomságot is, amit érdemes lesz elkészíteni.
Jó étvágyat a holnapi ebédhez!!!

szepyke írta...

Hát, én valami hasonlót ebédeltem ma, csak az durván fokhagymás is volt. Hála az égnek!:)))))

Jelzem, gyönyörű darab. Tudod, nekem barátom a rántott hús!:DD

DebiGabi írta...

Szepyke,
Nyáron az uram evett ilyet a Balatonnál. Na az is brutálisan fokhagymás volt, isteni finom, de nem akartam annyira fokisra készíteni, mert a leányzó nem nagyon rajong a fokhagymáért
Így megette ő is szerencsére:D
Köszke