2009. szeptember 29., kedd

Tojásos melegszendvics


Egy hétköznapi gyorsan elkészíthető vacsora, amikor az ember hullafáradtan érkezik haza a munkával, és muszáj a kis családjának valami vacsit kreálni a konyhába, mert a kedves gyermeke ötvenszer közli vele, hogy "Anya, éhes vagyok!!!" Ráadásul ma ritka zűrös napom volt (és még enyhén fejeztem ki magam). Már a reggelünk is rosszul kezdődött, ami kihatott az egész napomra. Brrrrr. Nem is akarok rágondolni.
Inkább a recept:

Hozzávalók:

4 db főtt tojás
1 kis doboz tejföl
20 dkg párizsi
2-3 kanál mustár
fekete bors
sajt

A megfőtt tojásokat és a párizsit apró kockákra vágtam, beleszórtam egy tálba. Hozzáborítottam a tejfölt, belekanalaztam a mustárt, adtam hozzá egy csipet sót és borsot. Összekutyultam jó alaposan. A kenyér szeleteket megkentem egy kis vajjal, majd rákanalaztam a masszát. A tetejére sajtot reszeltem és már mentek is a sütőbe. Kb. 15 perc alatt megsültek. Friss uborka, paprika, paradicsom és uborka került mellé "köretként".

4 megjegyzés:

Altair írta...

De jó. Én konzerv löncshússal szoktam a mustárt és a tojást keverni, de ez a párizsis-tejfölös finomabban hangzik.

DebiGabi írta...

Altair,
Én is egyszer régebben kínomban találtam ki, hogy ne konzervet használjak:DDD

Csibe írta...

Guszta, hasonlót szoktam csinálni én is. Finom az is ha csak felvert tojást, sajtot, és egy kis tejfölt keversz össze, ízesíted, és ezt olvasztod a kenyérre.

DebiGabi írta...

Szia Csibe,
Jól hangzik így is. Akkor legalább nem kell a tojásokat pucválnom, mert azt nem igazán szeressem:DDD