2009. szeptember 12., szombat

Snidlinges juhtúróval töltött rántott csirkemell



Évekig nem vásároltam juhtúrót, pedig nagyon szeretem de valahogy sose került a kosárba vásárláskor. Az elmúlt pár hétben viszont szinte mindig van itthon egy kevéske:) Az Auchanban felfedeztem, hogy lehet kapni 10 dkg-os kiszerelés, tömbsajtos csomagolásban, viszonylag elfogadható áron, amit jól lehet tárolni a hűtőben. Kis családom és én is nagyon szeretem a rántott csirkemellet, de jó néha variálni különböző töltelékekkel. Most ezt alkottam pár napja.

Hozzávalók:
filézett csirkemell, én 1/2 kg-ot használtam
10 dkg juhtúró
2 ek tejföl
snidling, ízlés szerint
fekete bors
liszt, tojás, prézli a panírozáshoz:D

A csirkemellet vékony szeletekre vágtam, egy kicsit kiklofoltam, megsóztam, majd hagytam egy kicsit állni. A juhtúrót elkevertem a tejföllel, a snidlinggel és a fekete borssal. Fogtam egy szelet húst. Az egyik felének a közepére rákanalaztam a juhtúróból, majd ráhajtottam a másik felét. Utána rögtön ment a lisztbe, tojásba és végül a prézlibe. Forró olajban a juhtúrós húsokat lassan sütötttem ki. Ebből a juhtúró mennyiségből nekem 4 közepes méretű hús készült, a maradékot szimpla rántott húsnak készítettem el. Vacsoránál friss salátával tálaltam.

13 megjegyzés:

Belly írta...

Húúú,EZ NAGYON brutál finom lehet!!!!

Chef Viki írta...

Ez a kép... Ahogy buggyan ki a juhtúró...

Ide vele :-) Isteni!

DebiGabi írta...

Belly,
Tényleg nagyon király volt!!

DebiGabi írta...

Viki,
:DDD

szepyke írta...

Mondtam már, hogy amig az iwiw-en "regisztrálva" volt a rántott hús, addig a "barátom" volt?

Aztán törölték, és maradt simán a barátom. Imádom ami rántott és ez így töltve! Jáááj, nagyon jól néz ki!

DebiGabi írta...

Szepyke,
Hihihihi:D
Nálunk a férjem a rántott hús fan:))
De az tuti, hogy fogok még ilyet főzni, mert tényleg jó volt!!!

Raindrop írta...

Jaj Gabi, annyira kedvem szerint főzöl állandóan, borzalmas. :(
Akkora juhtúró fan vagyok, hogy az már beteges. Ez a kép pedig kínzás.
Mindig eldöntöm, hogy ide se jövök többet, mert 2 kg-ot hízom, de te főzöl a legjobban az ízlésemnek megfelelően. :)

Egy kérdés.
Nekem nincs fagyigépem, akkor szerinted hogy készítsek fagyit? Lefagyasztom és időnként megkeverem? Nem lesz tök megfagyott?

trinity írta...

Hűűűűűűűű, ez a töltelék, ez tényleg nagyon szuper.....Én is imádom a juhtúrót!!!

DebiGabi írta...

Raindrop,
A kilókról inkább ne is beszéljünk. Amióta írom ezt a blogom, jajajaj....:(((

Fagyi kérdésre, azt tudom neked mondani, hogy szerintem próbáld ki a kevergetős módszert. Bár én még nem próbáltam így, de nem lehet rossz úgy se:)

DebiGabi írta...

Trinity,
Köszke.
Alapítsunk egy juhtúró fan tábort:DDD

Névtelen írta...

Kipróbálom... mert a lisztes ételek közül a rántott húst szeretem a legjobban

Nelli írta...

Finom ez a juhtúrós töltelék, mi is nagyon szeretjük.

DebiGabi írta...

Nelli,
Nálunk mindig jöhet a juhtúró szinte bármivel:)))