2009. szeptember 13., vasárnap

Saláta koktélparadicsommal

A pár napja készült juhtúrós rántott csirkemellhez ezt a nagyon guszta, ritka szép látványt nyújtó salátát készítettem. A nagybátyámék kertjében rengeteg koktélparadicsom termett idén és Anyukám hozott nekünk is belőle egy szép nagy tállal, amiért külön köszönet neki!!!
Szeretem a salátákat, hiszen semmi tudományos összeállítást nem igényel, főként az kerül bele, amit az ember otthon talál a hűtőben vagy amihez éppen kedve szottyan:DD
Ebbe a saláta került uborka, lilahagyma, paradicsompaprika (saját termesztésű), sok-sok koktél paradicsom és egy pár darab karikára vágott mozzarella sajtgolyó. Az egészet megszórtam egy kis fekete borssal és megöntöztem pár csepp olívaolajjal.
Nagy jól kiegészítette a juhtúrós kis rántott husikát:)

11 megjegyzés:

Mariana írta...

Super salata!

Mariana írta...

Super blog !felicitarii!

Bunatati-simple.blogspot.com

DebiGabi írta...

Mariana,
Thanks:DDD

Csibe írta...

Hmmm, bevállalnám ;)

DebiGabi írta...

Szia Csibe,
Kellemes íz, pedig tényleg csak egy nagyon egyszerű saláta volt. Szeretem az ilyen pikk-pakk összedobált salikat:)

szepyke írta...

Tessék csinálni saját sajtot, mert azzal aztán...
És ahogy csöpögtetted a tejfölt, ahhoz a joghurtot kell, de szerintem tejföllel is lehet.

DebiGabi írta...

Szepyke,
Sajtot nem tudok, Azt hogy kell csinálni???

szepyke írta...

Ugyanúgy csepegtetni kell, csak kicsit hosszabb ideig:
http://szepsegtar.blogspot.com/2009/05/vegre-vegre-vegre-kesz-van-beerett-sajt.html

Isteni finom, és ajándékba is adható, saját magad fűszerezed...Ez is az a fajta dolog, amit egyszer elkezdesz és ahogy kész az első adag, már teszed is a hűtőbe a következőt!

DebiGabi írta...

Ja, így már értem. Megyek munka után vásárolni a hozzávalókat:DDD

hargitaibea írta...

Tényleg kínzás a blogod, ahogy Rain írta. :D
Állati jó, amúgy az egész. Csak lesek.

DebiGabi írta...

Bea,
Tiszta zavarba jövök...
Köszönöm:)