2009. szeptember 11., péntek

Mézes őszibarack fagylalt

Lassan vége a fagylalt szezonnak, bár azért szerintem télen is előfordul majd egy-két fagylalt a konyhámban:D Kicsi leányzóm napok óta rágta a fülem, hogy szeretné, ha csinálnánk még fagyit. Végül egy újabb őszibarackosat alkottam.

Hozzávalók:

4 db közepes őszibarack
3 kanál méz
25 dkg mascarpone
2 dl tejszín

Az őszibarackokat meghámoztam és feldaraboltam, majd hozzáadtam a mézet. Egy botmixerrel összeturmixoltam, majd hozzákevertem a mascarpone-t és a tejszínt is. Fél órára mélyhűtőbe tettem, majd a fagylaltgéppel összedolgoztattam. Egy kicsit sűrű, krémes fagyi lett belőle, de kellemes íze volt, de legközelebb lehet, hogy csak sima tejet teszek bele és nem tejszínt.

2 megjegyzés:

szepyke írta...

Hmmmm. Még mindig fagyi. Helyes!:DD

A mascarpone helyett nem használtad a csöpögtetett krémedet?

DebiGabi írta...

Elhasználtam a citromos sütibe:DDD
De már csöpög az újabb adag.