2009. szeptember 1., kedd

Első nap az iskolában

Ez most egy teljesen személyes bejegyzés. Nem nagyon szoktam ilyesmit feltenni ide, mert alapvetően receptek vannak csak az oldalon, de most úgy éreztem, erről muszáj egy pár sort írnom.

A kislányom ma ment először iskolába!!!

Ez egy hatalmas nagy változás az életében, bár tulajdonképpen a mi életünkben is. Nagyon furcsa, hogy már iskolás, néha még mindig nem fogom fel teljesen, iszonyú gyorsan mennek a napok, az évek. Az elmúlt pár hétben folyamatos beszerzőkörúton voltam az iskolába való cuccokért. Szép hosszú listát kaptunk:((
Komoly "harcok" árán beborítottuk a könyveket, a füzeteket a férjemmel. Hát nem mondanám, hogy ez volt a kedven feladatom, még jó, hogy csak év elején kell.
Címkéztünk, névvel láttam el a különböző dolgait. Mint a málhások úgy mentünk ma a suliba:DD
Az suli melletti óvodából egymás kezét fogva sétáltak át az iskolába, ahol köszöntötték őket. Nagyon kedves gesztusnak tartottam, ezt a fajta üdvözlést az újdonsült iskolásoknak. A saját lányomon is láttam, hogy meg van egy kicsit illetődve, pedig napok óta teljesen izgalomban volt, mert nagyon várta már a sulit. Remélem szeretni fogja a továbbiakban is.


Már fent az osztályteremben, üldögélnek az iskolapadban.

Kotorászik a táskájában:DD

13 megjegyzés:

szepyke írta...

Hát, gondolom volt egy-két könny mostanában az arcodon, és gondolom a meghatottságtól, és az örömtől! Gratulálok gyönyörű egy gyerek, és különösen jó ízlése lehet, mert rózsaszín a hátizsákja! Hogy nekem milyen ronda táskáim voltak...
Gratulálok és kitartás, innentől már csak kb 16-18 év és vége a suliidőszaknak! Brrr, de rosszul hangzik!:DDD

Limara írta...

Gratulálok, gondtalan iskolás éveket kívánok!Gyönyörű a kislányod! Az iskola kezdés szerintem még nehezebb, mint az ovi, mármint nekünk szülőknek. Mikor az én kisfiam ment iskolába, napokig a suli körül keringtem, hogy ha kell azonnal be tudjak érte rohanni. Nem vagyok teljesen százas! :))

DebiGabi írta...

Szepyke,
Köszike:)
Hát reggel nem mertem semmi sminket a szememre tenni:o)
Ma már gyönyörű táskák vannak, és akkora választékban, hogy szerintem már túl nagy is választék:DDD

Limara,
Neked is köszönöm.
Teljesen átérzem az iskola körüli keringési kényszert. Gyomrom tiszta görcsben van, ráadásul ma különösen nehéz volt, mert itthon voltam, és alig vártam, hogy mehessek érte. De holnap a munkából tudok csak rágondolni...

Raindrop írta...

Tündéri kiscsaj! :)
Én is csupa jót kívánok nektek, gondtalan, sikeres sulis éveket!
Nekem a fodros zoknija tetszik a legjobban (ha jól látom), bár nagyon szeretem a rózsaszínt is... :)

DebiGabi írta...

Raindrop,
Köszönöm.
Fodros és még csipkés is a zozi:DDD

Renata írta...

Szia! A Fiam is ma ment először :)
kép a neveléses blogomban van, bejegyzésre nem futotta...

Gabriella írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
DebiGabi írta...

Renáta,
Gratulálok a Te kisfiadnak is:DD

Zsuzska írta...

Szia Gabi!

Isten éltesse az iskolás nagylányt és szívböl kívánom, hogy még jó pár év teljen el ilyen izgalommal vegyes várakozással az iskolakezdésnél.
Ez a kézenfogva-átsétálunk nagyon tetszik nekem, igazi szívmelengetö ötlet.

Csibe írta...

Gratulálok! Nagyon édes a kis csajszi! Mesélj majd, hogy milyen volt az első napja!

DebiGabi írta...

Zsuzska,
Köszönöm.
A leányzónak is nagyon tetszett a "bevonulásuk". Este mikor beszélgettünk róla külön megemlítette, hogy tök jó volt, hogy olyan sokáig őket tapsolták a többiek.

Csibe,
Neked is naggyon szépen köszönöm.
AZ első napról: teljes lelkesedéssel jött haza, bár eléggé elfáradt. Nagyon tetszik neki a suli, ami remélem a továbbiakban is megmarad.

Judith írta...

Nagyon aranyos a kislanyod! Emlekeztet az unokahugaimra, otthon... Boldog sulis eveket kivanok Neki es Nektek is!

DebiGabi írta...

Judith,
Nagyon szépen köszönöm a kisasszony nevében is:D