2009. szeptember 20., vasárnap

Burgonya-krémleves


A tegnapi pincepörihez főztem egy nagyobb mennyiségű burgonyát, amiből jó sok megmaradt. Hirtelen felindulásból burgonya-krémlevest készítettem belőle, ami megint egy először elkészített étel a konyhámban, viszont roppant kellemes ízű és gyors krémleves lett.
Egy fej hagymát apróra vágtam és egy kevéske olajon megdinszteltem, majd hozzányomtam két gerezd fokhagymát is. Felöntöttem 1,5 liter vízzel, beledobtam két leveskockát (csirkés), egy picikét sóztam, borsoztam. Beleborítottam a már főtt burgonyákat, ami sacc per kábé 40 dkg volt. Az egészet főztem még 20-25 percig, majd botmixerrel összeturmixoltam és kész is volt a leves.
Tálaláskor megszórtam még snidlinghagymával és parmezán sajttal, levesgyöngyöt tettem a tetejére, amik nagyon helyesen nem süllyedtek el, mert olyan sűrű lett a leves:DDD

2 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Milyen jó ötlet, ilyet sem föztem még, de most kipróbálom. Köszi Gabi!

DebiGabi írta...

Zsuzska,
Szívesen. Nálunk nagy sikert aratott:D