2009. szeptember 22., kedd

Boci foltos sütemény


Az eredeti recept "bocimobil" sütemény néven terjeng az interneten, de bevallom őszintén nekem ez ritka idétlen névnek tűnt, így átkereszteltem "boci foltos süteményre". Egy nagyon jó ízű sütike, ami viszonylag gyorsan elkészíthető.

Hozzávalók:

A barna tésztához:

1 tojás
1 dl olaj
20 dkg cukor
2 ek kakaó
2,5 dl tej
32 dkg liszt
1 kk szódabikarbóna

Az összes hozzávalót beleborítottam egy tálba és jó alaposan összekevertem, majd beleöntöttem egy sütőpapírral kibélelt tepsibe:))

A fehér tészta:

25 dkg túró
5 ek cukor
1 csomag vaníliás cukor
1 ek dara

Ezeket is gondosan összekevertem csak egy másik tálban:D, majd a csokis tésztában kanalaztam kisebb-nagyobb foltokban. 180 fokos sütőben 30 perc alatt megsütöttem.

3 megjegyzés:

trinity írta...

Ezt a gyerekeim nagyon bírnák, azt hiszem...

DebiGabi írta...

Trinity,
Az én lányom és a párom nagyon bírták:DD
Meglepően finom a kakaótészta rész, nekem az ízlett különösen.

Névtelen írta...

Megsütöttem, gyors, egyszerű, finom! Köszi a receptet!