2009. augusztus 14., péntek

Töltött zsemlék

Pár nappal ezelőtt sütöttem nagyon fincsi tejes zsemléket. Több oldalon láttam már a töltött zsemle különböző variációit. Gondoltam én is kipróbálom, mert eddig még sose készítettem.
A zsemléknek levágtam a kalapját, kiszedtem a belsejét, majd kibéleltem őket körbe egy bacon szelettel. Utána közvéleménykutatást végeztem kis családom körében és ki mit óhajt a zsemléjébe:D A kislányom kért bele több dolgot is. Tehát a baconnal kibélelt zsemléjébe beleütöttem egy tojást és került még bele hagyma és sajt is. A férjem erősebben fűszerezte is a sajátjait, én maradtam a sonka-bacon variációnál. Miután mindegyiket megtöltöttem sütőbe helyeztem és negyed óra alatt készre sütöttem. Ez a kaja is felkerült a saját étlapunkra:D
Nagyon laktató, a különböző hozzávalók variálásával sokféleképpen elkészíthető kellemes vacsorlehetőség, amit innentől biztosan gyakrabban fogok készíteni.

6 megjegyzés:

Csibe írta...

Hmmmm, guszta!

DebiGabi írta...

Csibe,
És milyen finom:DD

Altair írta...

Ez nagyon jól néz ki, nekem is ki kell próbálnom! :o)

DebiGabi írta...

Altair,
Jó szívvel tudom ajánlani. Nekem is ez volt az első, de biztos, hogy nem az utolsó ilyen zsemfeleim:D

Tűzpadka írta...

Nagyszerű ötlet, és jól variálható úgy látom...Az embernek összefut a nyál a szájában:)

DebiGabi írta...

Tűzpadka,
Köszike:DDD
Szinte bármivel lehet készíteni.