2009. augusztus 25., kedd

Őszibarack fagylalt

Őszibarack a kedvenc gyümölcsöm. Bármikor, bármennyit képes lennék belőle megenni. Nagyon sajnálom, hogy csak nyáron van:( Nemrégiben sikeresen bevásároltam belőle egy nagyobb mennyiséget, és gondoltam készítetek belőle fagylaltot is.

Hozzávalók:

3 dl joghurt
2 dl tejszín
2 tojás sárga
3-4 kanál cukor
5 db közepes méretű őszibarack

Az őszibarackokat meghámoztam és feldaraboltam, hozzáadtam a cukrot, majd botmixerrel összeturmixoltam. A tojás sárgákat elkevertem a tejszínben és egy kicsit felfőztem, de nem forraltam. Miután kihűlt, hozzákevertem a joghurtot és a barackokat, majd 1 órára betettem a mélyhűtőbe. Utána a fagylaltgéppel összedolgoztattam, amíg megfelelő állagú nem lett:D

4 megjegyzés:

Csibe írta...

Nemééééér!!!! ...istenien néz ki!

DebiGabi írta...

Csibe,
A fagylaltjaid szerintem sokkal szebbek:DDD

szepyke írta...

Nah, nekem mindkettőtöké tetszik.
Te is fagyizót nyitsz lassan?:DD

DebiGabi írta...

Szepyke,
Á, fagyizó!!!!
Rögtön egy egész éttermet:DDD