2009. augusztus 30., vasárnap

Gyümölcs-saláta

Az utóbbi pár napban nagyon rosszul viseltem/viselem már ezt a meleg időt, pedig én szeretem a nyarat, a meleget, de úgy érzem erre a nyárra már ennyi bőven elég volt Sőt!!
Valamelyik este, nem főztem semmit, csak összedobtam egy egyszerű gyümölcs salátát. Görögdinnyét kimagoztam, feldaraboltam és egy tálba pakolásztam. Adtam hozzá szép sárgabélű őszibarackokat, amiket meghámoztam és kockáztam, valamint egy doboz ananászt tettem még hozzá. Összekevertem, majd hűtőbe tettem egy órára, hogy kellemesen hideg legyen.
Érdekes módon mind a hármunknak, még a leányzónak is bőven elég volt a gyümölcs saláta, nem igazán kellett mellé semmi más vacsorára.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Engedd meg, hgy gratuláljak az oldaladhoz!
Az egyik kedvencem vagy! Sőt a főkedvenc :)
Csak csodállak és csodállak! :)
Köszönöm a sok "okosságot", tapasztalatot,linket...meg mindent!
Mivel nem tudom hogy kell dicsőítő micmacokat küldeni...így fogadd szeretettel írásban: A "SZIPI-SZUPI HÁZZIASSZONY" díjamat, elismerésül! :)

...mély hódolattal: oresz

DebiGabi írta...

Oresz,
Jesszuszom!!!!
Tiszta zavarban vagyok... de azért a májam is dagad rendesen:))
Nagyon-nagyon kedves vagy és KÖSZÖNÖM:DDD

Vannak időszakok, amikor elbizonytalanodom, hogy talán nem jó ez az egész, mit erőlködök én itt a hétköznapi dolgaimmal... Erre érkezik egy ilyen megjegyzés, és akkor megint kapok egy új lendületet és úgy érzem, érdemes folytatnom, próbálkoznom.
Tényleg nagyon köszönöm.

szepyke írta...

Nem szeretem a gyümölcsöt, palacsinta nics? Vagy bundáskenyér?:DDD

DebiGabi írta...

Szepyke,
Bocsika:DD
Császármorzsát tervezek estére. Az megfelel esetleg????

szepyke írta...

Nah, az jó lesz!
Sok baracklekvárral kaphatom?:DD

DebiGabi írta...

Naná. Saját készítésű, házi baracklevárral, bár én málnaszörppel szeretem:DDD