2009. augusztus 17., hétfő

Egy újabb tésztasaláta

Hozzávalók:

40 dkg tészta, amilyen formájú van éppen otthon:)
7-8 db paradicsom
15 dkg mozarrella sajt
8 dkg feketeerdei sonka
2 gerezd fokhagyma
0,5 dl olívaolaj
só, bors, snidling
friss bazsalikom levelek, ez ízlés szerinti mennyiség, én 3-4 darabot használtam

A tésztát megfőztem és lehűtöttem. A paradicsomot karikákra vágtam egy salátás tálba helyeztem, hozzáadtam a szintén apróra vágott snidlinget, a mozarrella sajtot, a csíkokra vágott sonkát, valamint a főtt tésztát is.
Az olíva olajba belenyomtam a 2 gerezd fokhagymát, hozzáadtam egy kis sót, borsot, beletettem a összvágott bazsalikom leveleket, elkevertem, majd ráöntöttem a többi hozzávalóra.
Jó alaposan összedolgoztam az egészet és már lehetett is fogyasztani.

4 megjegyzés:

Judith írta...

Multkor keszitettem eloszor tesztasalatat, nagyon bejott. Ez is nagyon tetszik a hozzavalok alapjan!
Meghivhatlak jatszani?

DebiGabi írta...

Szia Judith,
Köszönöm a játékra való meghívást:D

Gabcsi írta...

Hm..., a cikk elolvasása után már tudom mi lesz a menü vacsira!
Talán én a feketeeredei sonkát, pármai-, vagy contadino-val helyettesítem.
Persze ez már szubjektív :)
További jó ízeket!

DebiGabi írta...

Gabcsi,
Jó étvágyat a vacsitokhoz.
Szerintem bármilyen sonkával finom, nekem momentán ez volt itthon:DD