2009. augusztus 16., vasárnap

Csoki darabkás muffin

Ezt a muffint, majdnem teljesen a kislányom kavarta, dolgozta ki, én csak a papírkapszlikba való behelyezést segítettem elő, mert az még nem nagyon megy neki, és nem akartam, hogy sok mellé menjen.

Hozzávalók:
1 doboz sztracsatellás joghurt
1 pohár cukor
2 db tojás
1 csomag vaníliás cukor
1 csipet reszelt citromhéj
2 pohár liszt
1 csomag sütőpor
1/2 pohár étolaj
6 dkg étcsokis tortabevonó
A joghurtos pohár volt a mérce!!

Először összedolgozta a leányzó a tojást, cukrot, citromhéjat, vaníliás cukrot és a joghurtot. Majd a lisztben elkeverte a sütőport és hozzáadta a masszához, valamint az olajat is. Azért itt is segítettem neki egy picikét:)) Nagyon alaposan összekeverte a kisasszony, majd az étcsokis tortabevonót apróra vágtam és azt is hozzáadtuk a masszához. Papírkapszlikba tettem, majd 180 fokos sütőben 20 perc alatt megsütöttük. 12 db lett belőle.
Érdekes módon a tortabevonó nem olvadt el a tésztában, hanem megmaradt szép darabosnak.

2 megjegyzés:

Limara írta...

Kaphatok egyet a kávém mellé? :))

DebiGabi írta...

Limara,
Fénypostáztam neked az utolsót:DD