2009. augusztus 12., szerda

Csirkemáj baconba tekerve

Vannak időszakok az életemben, amikor úgy érzem, hogy képtelen vagyok bármi normális ételt kitalálni, elkészíteni vacsorára vagy ebédre. Olyan, mintha üres lenne az agyam, semmi ötlet, semmi...
Most, hogy írogatom ebbe a blogba a már elkészített ételeket, néha leülök és átnézem, hogy ugyan már miket tettem már fel ide:)), és ezekből merítek ötletet, vagy csak megcsinálok valamit, ami már régen nem szerepelt az étlapon.
A baconos csirkemáj eddig kimaradt.
Pedig a világ legegyszerűbben elkészíthető kajája. Vesz az ember 1 adag, jelen esetben fél kiló csirkemájat és bacon szeletekkel becsavarja, majd egy tepsibe helyezi őket szép sorban egymás mellé és beteszi a sütőbe:DDD
Pirosra süti és már lehet fogyasztani is, de nagyon finom hidegen is. Én például mustárral és kenyérrel szeretem a legjobban. Nagyon jó vendégváró kajának is, akármikor készítettem családi összejövetelekre, bulikra, mindig nagy sikere volt és teljesen elfogyott.

6 megjegyzés:

Moha írta...

Az első mondat,mintha rólam szólna:)) Ilyenkor jön nálunk a sajtos tészta,vagy férjem szerint a túrógombóc.
Ezt a csirkemájat viszont a férjemmel ketten imádjuk,a gyerekeink viszont borzadva nézik,ahogy esszük. Jó hogy eszembe juttattad,sort kerítek rá!

szepyke írta...

Látom, hogy ma nekem főztél!:DD

DebiGabi írta...

Moha,
Sajtos tejfölös tészta a világ legjobb kajája:DDD
Az én gyerekem se eszi a májat csak húzza a szájat:((

Szepyke,
:DD
Sárgulok azért egy kicsit irigységtől, de jó most neked a Balcsinál:o)

lúdanyó írta...

Nekem is nagy kedvem lett hozzá! Azt az állapotot én is ismerem :)

Csibe írta...

Igen, tudom miről beszélsz ;)

DebiGabi írta...

Lúdanyó,
Hajrá:DDD

Csibe,
:)))