2009. augusztus 10., hétfő

Csirkecomb sóágyon - párolt káposztával

A csirkecombokat megmostam. Egy tepsibe beleöntöttem 1 kg sót, amire elhelyeztem a 4 db combot. Letakartam alufóliával és fél órán át így pároltam a húsokat, majd levettem az alufóliát és sütöttem addig a combokat, amíg szép piros színűk nem lett, ami kb. még 1 óra volt.
A párolt káposztát én így készítem:
2 fej csíkokra vágott hagymát megdinszteltem olajon, majd hozzáadtam 1 közepes méretű lilakáposztát, szintén csíkokra vágva. Fűszereztem: feketeborssal, örült köménnyel, sóval, cukorral, ecettel és egy nagyon kevéske vízzel. Ezekből nem tudok mennyiséget megadni, mert utána folyamatosan kóstolgattam, és éppen amit hiányoltam még belőle, azt adtam még hozzá, tehát ez megint egy mindenki saját szája íze szerinti elkészítési mód részemről:DDDD Addig főztem, amíg a káposzta megpuhult. Készült még hozzá krumplipüré és így egy nagyon kiadós, jóízű ebédünk volt.

Nincsenek megjegyzések: