2009. augusztus 26., szerda

Baconos-sajtos csirkemell

A tegnapi napom ide-oda rohangálásból állt, így estére eléggé elfáradtam. Ilyenkor különösen nehezemre esik a vacsorát mind kitalálni, mind pedig elkészíteni. Ráadásul jó meleg is volt tegnap, így külön büntetés az embernek, ha főznie, sütnie kell valamit. Hirtelen felindulásból az alábbi vacsorát készítettem.
Fél kiló csirkemellet felvágtam vékony szeletekre. Mindegyik szeletet sóztam és megszórtam egy kicsi feketeborssal. A hűtőben találtam egy csomag szeletelt bacont és sajtot is. Fogtam egy hőálló tálat és lefektettem pár szelet bacont, amire ráhelyeztem a csirkemell egyik felét, erre tettem több szelet sajtot, majd megint bacon utána csirkemell, megint sajt és végül a tetejét és beborítottam a baconszeletekkel. Utána sütőben (kb. 40 percig) addig sütöttem, amíg a bacon szép piros nem lett a tetején. Addigra a csirkehúsi is jól megsült. Finom szaftos lett a szalonnától, nagy sikert aratva kis családomnál:D Köretként rizi-bizit tálaltam hozzá.

9 megjegyzés:

Csibe írta...

Guszta, a csirkemell, a bacon, a sajt jöhet bármikor ;)

DebiGabi írta...

Csibe,
Nálam is:D

szepyke írta...

Maradt még?
Éhes vagyok... Nem főztem tegnap semmit, éjfélig olvastam, meg filmet néztem! :DDD

DebiGabi írta...

Szepyke,
Bocsika, az uram "eltakarította" a mindet:DD
Jó volt a film????
Szerintem legalább kétszer meg kell nézni. Nagyon jók benne a zenék is:)
Szép pandamaci szemeid lesznek...

szepyke írta...

Hát, kb úgy nézek ki, mint az ET...
Kétszer néztem meg a youtubeon, és eddig egyszer "rendesen", de még megnézem egy párszor. Kész vagyok tőle, teljesen!

DebiGabi írta...

Haza... Haza...
Olvasgasson nézegessen kedves:DDDD

szepyke írta...

Kész vagyok! Ülve elalszom. Már megittam egy kávét, de érzem, hogy egy vödörnyi sem tartana ébren...
Most kezdem a negyedik részt...
Jó lesz?

DebiGabi írta...

Szepyke,
Az a leges-legjobb:DDD
Milyen keveset fogsz aludni mostanság:DDDD

szepyke írta...

:DD