2009. augusztus 4., kedd

Almás palacsinta

Régebben mindig Anyósom készített almás palacsintát. Tegnap este végre én is kipróbáltam. Semmi extra nincs benne, a palacsinta tésztába bele kell reszelni almát:)) Ki mennyit tesz bele, teljesen fakultatív, mindenkinek az ízlése szerint. Én belereszeltem 3 szép nagy rétesalmát, amitől jó sűrű lett a palacsina tészta, így még hígíttanom kellett egy kis ásványvízzel.
Kisütöttem a palacsintákat, amik egy kicsit vastagabbak lettek, ezért lassan sütöttem nem nagy lángon, mint a szimpla palit. Nagyon szeretem a palacsintát üresen, lekvárosan, túrosan, kakaósan, de így almásan valami fantasztikusan finom lett:DD Miután kisült megszórtam fahéjas porcukorral, ami még külön megbolondította az ízét, de natúrban is lecsúszott pár darab.

4 megjegyzés:

szepyke írta...

Hoztam tányért is, kérhetek?

:)

DebiGabi írta...

Félretettem neked 2 darabot. Elég lesz???

szepyke írta...

Szuper!!!
Köszönöm!:DDD

DebiGabi írta...

Amikor felraktam a bejegyzést, rögtön te jutottál eszembe:))