2009. augusztus 9., vasárnap

7 éves lett a kislányom


Szombaton ünnepeltük kicsi lányom hetedik születésnapját. Hihetetlen milyen gyorsan megy az idő, szinte most született és már 7 éves. Szeptemberben iskolába fog járni...
Néha nagyon sajnálom, hogy ilyen gyorsan megy, rohan, szalad, száguld az idő. Olyan jó lenne, csak egy kicsit megállítani, nem túl hosszú időre, csak pár órára, percre, pillanatra...

Ez egy "cicatorta", amit nem én készítettem, mert ez még komoly nehézséget okozna nekem, hanem egy cukrász a kedvenc plüss cicája mintája alapján:)) Belül szimpla csokoládétorta, ami valami isteni finom lett, mert a 8 gyerek, akik itt voltak a szülinapi bulin, mind megette az összes süteményt, amit a tányérjukba tettem. Én még ilyen gyerekzsúron nem voltam, ahol az összes gyerek elfogyasztotta a szülinapi tortát, csak néztünk a többi anyukával együtt:D


Ezt a tortát viszont én készítettem neki. Az alapja a sportszeletes sütemény, csak tortaformába tettem, és így vontam be a tortabevonóval és díszítettem a tetejét.

9 megjegyzés:

szepyke írta...

A jó Isten éltesse erőben, egészségben, békességben, boldogságban az ünnepeltet!:D

DebiGabi írta...

Nagyon szépen köszönjük:)

lúdanyó írta...

Sok boldogságot kívánok én is neki! :) Szép lett a tortád is!

Csibe írta...

Nagyon sok boldogságot pici lánykádnak!

Raindrop írta...

Gyönyörű Laurának nagyon sok boldogságot, egészséget adjon az Isten! :)

Altair írta...

Nagyon boldog szülinapot kislányodnak!

Limara írta...

Gyönyörű kislányodnak nagyon sok boldogságot kívánok!

DebiGabi írta...

Lúdanyó,
Csibe,
Raindrop,
Altair,
Limara
Köszönöm a Laura nevében is a jókívánságokat!!!!
Nagyon kedvesek vagytok:DDD

Judith írta...

Nagyon aranyos a lanykad! Igy megkesve is kivanom, Isten eltesse ot!