2009. július 24., péntek

Tésztasaláta

Ma estére kicsi leányzóm átment a Húgomékhoz az unokanővéreihez "pizsama partira". Útközben mikor vittem a lányokat megemlítette az unokahúgom, hogy tésztasalátát fognak ők készíteni. Hm. Tésztasaláta. De régen ettem és készítettem már. Mondanom se kell miután hazaérkeztem fogtam és nekiálltam készíteni én is egy adagot:DD Jó régen készült már ilyen saláta a konyhámban, szerintem amióta megvan a leányzó tuti, hogy nem alkottam, pedig jövő hónapban 7 éves lesz...
Hozzávalók:
30 dkg száraz tészta, bármilyen formájú, én most szarvascskát használtam
1 nagy doboz tejföl (jelen esetben csak 3/4-ig volt tele)
majonéz, ízlés szerint, ki mennyire szereti majonézesen
egy csipet fekete bors
1 evőkanál mustár
15 dkg csirkemell sonka
1 fej lilahagyma
15 dkg trappista sajt
metélő hagyma, szintén ízlés szerint
Amíg a tésztát főztem elkevertem a tejfölben a majonézt, mustárt, fekete borsot. A lilahagymát apróra vágtam és megsóztam, majd hagytam állni egy kis ideig a sóban, utána belekevertem a majonézbe. A csirkemell sonkát és a sajtot szintén kockáztam és bele ezek is. A tésztát miután megfőtt jól lehűtöttem és hozzákevertem a többi alapanyaghoz. A tetejét megszórtam a metélő hagymával. Tulajdonképpen egy éjszakát jót tenne neki, ha pihenni tudna a hűtőben, mert jól összeérnének benne az ízek, de én már befalatoztam belőle egy adagot és isteni jó lett:DDD Meg némi füstölt sajt sem rontotta volna el, de sajna nem volt a hűtőmben.

5 megjegyzés:

Judith írta...

Jajjj, ennek ugy orulok most! Milyen jo otlet konnyu vacsira!
Kosoznom!

DebiGabi írta...

Judith,
Nagyon szívesen:DDD

szepyke írta...

Imádom! Nálunk kerül bele egy kis csemegeuborka is.

DebiGabi írta...

Tényleg az uborka!!! Most, hogy említetted bevillant, hogy én is tettem bele régebben... Ez már a korral jár...
Köszike:DDD

szepyke írta...

Szerintem így is jó ahogy leírtad, nem azért írtam, csak nálunk így szokott előfordulni, de nem csináltam szerintem kb 5 éve én sem...