2009. július 30., csütörtök

Saslik - csirkemellből és zöldségekből

Alapvetően nem vagyok egy türelmes ember, sőt abszolút nem:))), de ha saslikot kell készíteni képes vagyok vele pepecselni hosszú ideig:DD. Bár, ha jobban belegondolok fél óra alatt fel lehet fűzögetni a hozzávalókat, ha már elő vannak készítve:DD
Ez volt a tegnap esti vacsoránk.
Hozzávalók:
50 dkg csirkemell
2 sárgarépa
3 fej hagyma
40 dkg gomba
20 dkg szeletelt bacon
klasszikus grill fűszerkeverék
25 dkg rizs köretként
A hozzávalókat kockáztam, karikáztam, daraboltam, vagdostam, aprítottam, majd szépen egymás után, mikor mi akadt a kezembe felfűztem őket. Miután kész lett mindegyiket megszórtam a fűszerkeverékkel. Nem túl sok került most rájuk - jellemzően - mert éppen elfogyott csak kicsi volt a zacskó alján, persze másik meg nem volt itthon:((
Majd egy kiolajozott tepsibe pakoltam őket, miután az összesnek levagdostam egy kicsit a saslik pálcikák végéből, mert nem fért bele a tepsibe... No coment.
A sütési idő kb. 1 óra, de közben többször megforgattam őket, hogy mindenütt egyenletesen süljenek. Köretnek főtt rizst tálaltam hozzá.
Összesen 11 nyárs lett belőle.
A teljes költsége (bocsi, de nem részletezném): sacc/kb 1.800,- Ft.
Annyira nem olcsó, elég pepecselős étel, de az íze...
Ahogy összeérnek, összesülnek a hozzávalók Hm....

4 megjegyzés:

Yasmine írta...

Ilyet még soha nem csináltam, de valami elképesztően jól néz ki. Lehet, hogy neki kéne állnom? :-))

DebiGabi írta...

Yasmine,
Ha van türelmed feltűzögetni Isteni finom. Ennél jobb már csak grillen faszénen sütve jobb:DDD

Csibe írta...

Igggeeen, faszénen sütve ;)

DebiGabi írta...

Csibe,
Úgy még finomabb:DDD