2009. július 27., hétfő

Saját dinnyénk

Tavasszal, az egyik ültetés alkalmából az uram kitalálta, hogy ültessünk dinnyét is. Néztem rá nagy szemekkel: Dinnyét??? Elültettük. Először szépen kihajtottak a magocskák, majd elkezdett egyre hosszabbra növekedni, jöttek a virágocskák és egyszer csak megjelentek rajta a miniatűr dinnyék. Mivel Anyu elég sokat locsolja a kiskertünket jól érzik magukat és napról-napra egyre nagyobbak.
Azért arra kíváncsik leszek, hogy mekkorára fognak megnőni....
Ez a kép egy hete készült, azóta biztosan nagyobbak már:DDD

14 megjegyzés:

Fruzska írta...

azta mindenit gratulálok hozzá:). Nekem tavaj a heloveen tököm maradt meg és azt sem tudtam hohy vágjam le, mert akkora lett hint a ház. Úgy kb 15 kg:)

DebiGabi írta...

Fruzska,
Az igen. Hm. Lehet, hogy jövőre megpróbálkozunk vele:DDD

szepyke írta...

Elnézést, attól, hogy lassan zöldségesek lesztek, még tegeződhetünk??:DD

DebiGabi írta...

Szepyke,
Hát... Csak egészen kicsikét vagy te is lökött:DD Remélem, nem veszed sértésnek.

szepyke írta...

Á, nem egészen kicsikét...Kicsikét nagyon. :DD És nem vettem sértésnek!:D

DebiGabi írta...

Különben nagyon jót nevettem pedig annyira fáj a fejem...

szepyke írta...

Biztos attól fáj, hogy nem ittál eleget. Mármint vizet!

Nem másra gondoltam! Ebben a dög melegben legalább három litert kell inni... Mennyit ittál ma?
Nah, tessék menni inni!

Én is fejfájos vagyok, de egy pohár víz néha csodát tesz... aztán máskor meg egy panadol extra teszi a csodát...

DebiGabi írta...

Keveset. Mostanában hajlamos vagyok elfeledkezni az folyadékbevitelről.
Jézusom, ha három litert megiszik az ember egy nap, akkor hányszor kell a wc-ra rohangálni???

szepyke írta...

Ki sem jössz...

De egy idő után "beáll" a szervezet és egész jól tudja kezelni a dolgot. Amíg hozzá nem szokik, addig tényleg nem hűl ki a kilincs...

(Amikor az epémmel volt gondom, napi hét liter vízet ittam, nah az brutál volt. Álltam a csap előtt, és egymás után négy pohár vízet ittam meg. Kellett, mert higitani kellett az epeváladékomat, vagy mi. Akkor tanultam meg, hogy olyan nincs, hogy nem tudsz többet inni. De bizony tudsz. Ha kell, tudsz!)

Tessék menni inni, ki van száradva az agyad! :D
Nem vicc, tényleg!:DD

DebiGabi írta...

Jelentem ittam egy pohár ásványvizet.

szepyke írta...

Egy egész pohárral? Háááááát....
Most mondjam, hogy hős vagy?

:D

DebiGabi írta...

Tessék megdicsérni!!!
De itt van az üveg mellettem...

szepyke írta...

Most jut eszembe, hogy elfelejtettem mondani, hogy milyen ügyes vagy, hogy megittál egy pohár vizet!

Jaj, tudod a meleg..., meg a vízhiány, teljesen meghülyülök...:D

DebiGabi írta...

Köszke:DDD