2009. július 2., csütörtök

Rántott karfiol

Megint egy finomság, aminek az elkészítéséhez külön lelkierőt kell gyűjtenem, mert nem nagyon szeretek panírozni. A piacon szép karfiolokat vásároltam és végül némi gondolkodás után úgy döntöttem rántott karfiol készül belőle. A karfiolt szétbontottam kisebb darabokra és megfőztem egy leveskockával, egy kevéske sóval nem teljesen puhára. Volt, hogy már jártam úgy, hogy túlfőztem a karfiolokat és alig lehetett bepanírozni, mert szétestek:((
Miután alaposan lecsöpögtettem megforgattam lisztben, majd tojásban és végül zsemlemorzsában. Forró olajban kisütöttem. Ha már elkészült nagyon szeretem és mindig nagy sikere van, kicsi lányom és a férjem is nagyon szeret mindenféle rántott dolgot. Tartármártással és rizzsel tálaltam.

9 megjegyzés:

Csibe írta...

Imádom, elkészítéséhez nekem is főleg lelkierőre van szükségem ;)

DebiGabi írta...

Csibe,
Tényleg macerás, a karfiol pedig különösen. De olyan jó íze van:DDD

H. Bea írta...

na hello, jöttem vacsizni! :DDD

Gondoltam rád az előbb, ahogy lezártam az üvegeket.
Hoztam áfonyát, az előbb főztem belőle dzsemet!
Mert azt elfelejtettem a múltkor, hogy azt is szeressem. :)

DebiGabi írta...

Szia Bea,
Áfonya lekvár. Hmmm.
Minden karácsonykor külön vadászatot tartok, hogy legyen a karácsonyi vacsorához.

Fruzska írta...

jaj gyerekkorom egyik kedvenc zöldsége, amit a alföldi rokonok mindig csináltak nekünk mikor mentünk hozzájuk látogatóba:). Egyszerűen imádom:)

szepyke írta...

Képzeld én idénig egyáltalán nem ettem karfiolt, mert nem tetszett az illata...
De talán két hónapja a Zuram rávett, hogy kostóljam meg, és ez egy jó kis kaja!!! Savanyúságnak meg kimondottan jó. És így is rántva.

Chef Viki írta...

Annyira imádom rántva, de annyira!

És annyira utálom panírozni, de annyira :-))) Tiszta macera, de istentelen finom!

DebiGabi írta...

Szepyke
Én a húslevesbe is mindig teszek. Isteni finom benne:-)
Ha savanyúságot készítek (a vödrös verziót), abba is bekerül legalább 1 fejnyi:DDD

Chef Viki,
Dettó:DDD

szepyke írta...

Nézzenek oda mi van nálam:http://szepsegtar.blogspot.com/2009/07/kepzeljetek-kaptam-valamit-d-es-mar.html