2009. július 7., kedd

Lilahagymával-sonkával töltött kiflik

A kiflitésztám másik feléből ez készült.
5 dkg bacon szalonnát csíkokra vágtam és megsütöttem. Hozzáadtam 2 fej lilhagymát felszeletelve, amivel megint sütöttem egy kicsit, végül beletettem 20 dkg csirkemellsonkát. Most, hogy jobban belegondolok mást nem is tettem rá, pedig egy kis feketeborsot még lehetett volna hozzáadni, de elfeledkeztem róla:)) Ezt a jó hagymás csirkemellsonkát töltöttem a kiflikbe. Kerek formára nyújtottam a tésztát és 8 részre vágtam. A végétől haladva bebugyoláltam a tölteléket, hogy ne jöjjön ki belőle. Igazából ezeknek nem lett kifli formája inkább buci jellegűek lettek, mert elég sok tölteléket sikerült rátennem mindegyikre:DDD
A tetejét megkentem tojásos-tejjel és sütőben 180 fokon fél óra alatt megsütöttem.

3 megjegyzés:

szepyke írta...

Nagyon jól néz ki, és nagyon szeretem a hagymát, a lilát meg pláne!:D

DebiGabi írta...

Nekem is nagy kedvencem a lilahagyma:DDD

Chef Viki írta...

Ez szuperjó! Én is imádom a lilahagymát :-) Csak úgy magában is!