2009. július 2., csütörtök

Körözött lilahagymával, magos kiflin

Valamelyik nap vásároltam egy fél kiló túrót, azzal a felkiáltással, hogy majd készítek belőle valamit. Sikeresen megfeledkeztem róla:( Kedden döbbenten konstatáltam, hogy aznap lejár a szavatossága. Mivel aznap készítettem a tiramisut, nem akartam még egy süteményt alkotni, ezért körözött lett belőle. Nem lett rossz, főként, hogy nem is emlékszem mikor ettem utoljára körözöttet. Sütöttem hozzá magos kifliket, amihez a lenmagos buci tésztáját használtam.
A fél kiló túróhoz hozzáadtam 2 dl tejfölt, 10 dkg vajat, 1 lilahagymát apróra vágva, sót, fekete borsot, őrölt köményt és természtesen pirospaprikát. Jó alaposan összekevertem, majd a hűtőbe tettem pár órára pihenni, mivel uzsonnára gondoltam kedves vendégeimnek és magunknak:)) Amíg pihizett a hűtőben a körözött, - hogy jól összeérjenek benne az ízek - bedagasztottam és kisütöttem a magos kifliket.

4 megjegyzés:

szepyke írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Gyilkos! Imádom. Kérek! :D

Fruzska írta...

Nagyon megéheztem áúúúúúúúúúúúúúúúúúú....

Chef Viki írta...

Jöttem sorbaállni :-))

I love körözött, lilahagyma, friss péksüti!

DebiGabi írta...

Fénypostázom Nektek
:DDDD