2009. július 3., péntek

Kaptam egy nagyon kedves ajándékot:)

Ennek a kedves ajándéknak, szabályai is vannak, amik a következők:

Tedd ki a díjat a blogodba

Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat

Jelölj legalább 7 blogot

Hagyj üzenetet a díjazottjaidnál

Ezt a díjat Szepyke-től kaptam. Bevallom őszintén komoly megtiszteltetésnek érzem. Nagyon nehezen is találom a szavakat, amikkel ki tudnám fejezni mennyire megtisztelőnek érzem. Szepyke, KÖSZÖNÖM:DD.

Lehet, hogy mire megírom az egész bejegyzést, már lesz, aki megkapja ezt a kedves díjat az én listámról, de remélem ez nem lesz gond senkinek. A sorrendem nem mérvadó, csak így írtam be őket. Tehát az én listám:






Nem szeretném indokolni, hogy melyik miért. Legyen egyszerűen annyi, hogy nagyon szeretem ezeket a blogokat nézegetni, olvasgatni. Tudom azt is, hogy nem hét, de nem azért, mert nem tudok számolni, hanem mert idő hiányában még nem tudtam még több bloggal megismerkedni tüzetesebben (de folyamatosan ismerkedem)

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Én nagyon köszönöm, és nekem is megtiszteltetés! :D
Most megyek, mert ilyenkor nem nagyon tudok mit mondani, pedig az ritka...:D

Zsuzsi írta...

Szia!
Köszönöm, hogy gondoltál rám. Nagyon jólesett. Puszi: Zsuzsi

H. Bea írta...

Köszönöm én is!!! :)

Zsuzska írta...

Drága Gabi!
Még a másik ajándékodat sem csináltam meg és Te mégis engem jelöltél!? Nagyon köszönöm, máris rakom fel!
(Mentségemre legyen, hogy nagyon nem volt idöm errejárni az elmúlt hetekben)

DebiGabi írta...

Drága Zsuzska,
Nem sürget senki:DD
Most én is el fogok tűnni egy jó hétre, mert megyünk nyaralni és nem leszek (nem is akarok) számítógép közelébe sem kerülni.