2009. július 28., kedd

Joghurtos citromos fagylalt

A legújabb sikerem a házi fagylaltkészítésben:DDDD
Egy kellemesen fanyar, ebben a nagy meleg nagyon üdítő fagylaltot sikerült alkotnom. Nekem a citromfagylalt a kedvencem, szinte mindig azt eszek, ha betérünk valamelyik fagyizóba:)

Hozzávalók:

2,5 dl tejszín
2 tojás sárgája
1 egész citrom héja
1,5 citrom leve
3 kanál porcukor
1 nagy doboz 400 gr-os natúr joghurt

A két tojás sárgáját elkevertem a tejszínben és egy rövid ideig főztem, de nem forraltam fel. Levéve a tűzről belereszeltem a citromhéjat és hozzáadtam a másfél citrom levét, valamint a porcukrot és legvégül belekevertem a nagy doboz natúr joghurtot. Fél órára mélyhűtőbe tettem, utána ment a fagylaltgépbe, amivel 30 percig kevertettem.
Frissen is jó volt az állaga, de bevallom őszintén ez a fotó a másnapi már a mélyhűtőben töltött éjszaka után készült, de könnyen kanalazható maradt még másnap is:DD

7 megjegyzés:

szepyke írta...

Hoppá, hoppá, hopp, hopp, hopp!
:DDD

Látom, téged is beszipantott a "gépszíj"..:DDDd

Yasmine írta...

Ez nagyon jól néz ki!!! Én még életemben nem csináltam fagylaltot, de szerintem ez nem maradhat így tovább... Ez a citromos-joghurtos remek kombináció :-))

DebiGabi írta...

Szepyke,
Bagoly mondja verébnek:DDD

Yasmine,
Pár hete még én is csak nézegettem őket. Aztán...:DDD

szepyke írta...

Hát, pont azért!:DDD

DebiGabi írta...

:DDD

Science Bloggers Association írta...

Nice Blog. Congrats.
-Zakir Ali ‘Rajnish’
{ Secretary-TSALIIM & SBAI }
[Editor- Children’s Poem & Adult’s Poem]

DebiGabi írta...

Thanks:DDD