2009. július 22., szerda

Friss paradicsom mozzarellával és bazsalikommal

A ma esti vacsoránk. Egy nagyon egyszerű és gyorsan elkészíthető, könnyű étel.
A paradicsomot frissen szedtem ma délután. Sajnos nem tudom leírni igazán, hogy milyen finom illata és íze volt... Szeletelés közben több darab is a számban landolt:DDD
Ehhez a nagy tányérnyihoz 2 csomag mozzarella "gombócot"vágtam fel darabokra és 8 db paradicsomot karikáztam hozzá. Miután lerakosgattam egymás mellé a paradicsomokat és a sajtot megsóztam a tetejét, szórtam rá egy kevéske feketeborsot, rászórtam a friss bazsalikomot - amit úgy-ahogy összevagdostam -, legvégül meglocsoltam egy kevéske olívaolajjal, valamint pár csepp citromlevet is tettem még rá, utána rögtön frissen fogyasztottuk is.

6 megjegyzés:

szepyke írta...

Nem szeretem a paradicsomot, de mit nem adnék egy kertért...

DebiGabi írta...

Nekünk is csak Anyukámnál van Lőrincen egy kis kertrész, így legalább ott tudunk egy-két zöldségfélét termeszteni. Nekem is nagy vágyam egy kert...

Scofield írta...

türelmes lehetsz, ha ezt így körbe raktad:)

DebiGabi írta...

Scofield,
A hasamért sok mindenre képes vagyok:DDD
Különben meg gyorsan kész lettem vele.És nem jobban néz így ki???

Scofield írta...

nekem nem sikerült, mert karikáztam majd elkezdtem sorba rakni és egy a tányérra, egy a számba, majd megkortyoltam a balzsamecetet és már jól is laktam:)
Amúgy valóban jól néz ki , olyan mint puzzlezni:)

DebiGabi írta...

Scofield,
Én imádok puzzlezni is. A nappalinkban van egy 3000 darabos kép összeragasztva, bekeretezve. 1 hónap alatt raktuk ki a párommal:DDD