2009. július 27., hétfő

Főtt kukorica

Ezeket a finom csemege kukoricákat is a szombaton vásároltam a piacon. Egy idős néninél kacsintottak rám, ráadásul 7 db adott a néni 200 Ft-ért, ami szerintem nagyon baráti ár volt értük. Vettünk is két adagot, így szombat délután és tegnap este is főtt kukoricát falatoztunk. A néni nagyon kedvesen azt is a lelkemre kötötte, hogy amint felforrt a kukorica vize, csak tíz percig főzzem, mert így marad nagyon jó íze. Igaza is lett:))
Miután megfőttek a kukoricák megkentem vajjal és sóztam és már harapdáltuk is. Ritka maszatosak voltunk mind a hárman utána, de szerintem a főtt kukoricát nem igazán lehet kulturáltan fogyasztani:DDD

6 megjegyzés:

szepyke írta...

Én is csak 10 percig főzöm.:D
Pedig nem beszéltem a nénivel!:DD

Csibe írta...

Tényleg nagyon jó áron vetted. Nálunk a piacon 60-80 forintért adják darabját.

DebiGabi írta...

Szepyke,
Kedves Mester:DDD
(ebben is??)

Csibe,
A többieknél 50-60 Ft/db-ja volt.
Finom zsenge tényleg igazi csemege kukorica volt:))

szepyke írta...

Jah, hát persze!:DD

A nagymamám is így főzte, csak azért.
:)

De azt mondta, hogy azért nem szabad hosszabb ideig,mert akkor megkeményedik.

citromfű írta...

Jaj!
Ma én is kaptam, megfőzve. Most nem tudtam neki ellenállni. Pedig kellett volna... Sírva ettem, annyira fájt a félkész fogam a harapástól... De megettem, mert olyan finom volt! Azt nem tudom, hogy 10 percig főzték-e, de valami isteni volt! Mint ez itt a képen:)

DebiGabi írta...

Citromfű,
:DDD