2009. július 19., vasárnap

Elköszöntünk tegnap a Balatontól



Tudom, hogy eddig szinte csak ételrecepteket tettem fel, de arra gondoltam, hogy mostantól írok egy-két más jellegű bejegyzést is, nem is tudom eddig miért nem írtam.
Szombat este hazaérkeztünk a nyaralásból...
A délelőtt miután eljöttünk a szálláshelyünkről Balatonlelléről, átmentünk komppal Tihanyba, mert kicsi leányzóm mindenképpen szeretett volna legalább egy kicsit hajókázni. Tihanyból pedig Alsóőrsre mentünk, hogy meglátogassunk egy baráti családod.
Délelőtt még gyönyörű napsütésben jöttünk el, de délutánra ritka morcos arcát mutatta meg nekünk a Balaton. Terveink szerint vitorlázni mentünk volna ki, de már nem mertünk elindulni, mert nagyon rút viharfelhők jöttek több irányból is, amikből hatalmas nagy eső lett erős széllel.
Ezeket a képeket a vitorlás hátuljából készítettem.
Csak egy egészen picikét esett az eső:DDD
Engem nagyon el tud varázsolni a természet különböző arcai, hihetetlen változásai.

Nincsenek megjegyzések: