2009. július 10., péntek

Elköszönök...:D

Na nem végleg csak egy kis időre. Elmegyünk a kis családommal nyaralni. Hipp-Hipp Hurrá!!!
Ez alatt az egy hét alatt számítógép és internetnek nem leszek, de nem is szeretnék a közelébe kerülni. Hiányozni fog, sőt komoly elvonási tüneteim lesznek, lévén én is blogfüggő vagyok már:DDD
De jó lesz pihenni egy jó nagyot. Már nem is emlékszem mikor voltam utoljára a Balatonnál nyaralni. Szerintem még gyerekkoromban valamelyik táborozás alkalmával:)))
Ráadásul az időjárás előrejelzések szerint a jövő héten kánikula lesz:DDD
És a külön bónusz nekem, hogy egy hétig nem kell főznöm sem:)

8 megjegyzés:

Borsó írta...

Hiányozni fogsz!

Kellemes pihenést az egész családnak!:)

DebiGabi írta...

Borsó,
Köszönöm szépen:DD

szepyke írta...

Azt a betyárját, csupa jó hír!
Balaton (hova?), jó lesz az idő, nem kell főznöd...

Hát, milyen jó dolgod lesz. Én net nélkül nem bírnám, viszem a laptopot mindenhova a bedugos Internettel...

Jó nyaralást!!!! Vigyél gumimatracot és ringatózzál a vízben! A világ (egyik) legjobb dolga!

DebiGabi írta...

Szepyke
Balatonlellére megyünk.
Ki fogom bírni net nélkül:DDD
És a gumimatrac már itt figyel rám a csomagok tetején, alig várja, hogy felpumpáljam:DDD
Pápá!!!
Megyek aludni:)

Altair írta...

Jó utat, szép időt és klassz emléknekvalókat! :o)

Chef Viki írta...

Lelle! Hmmm, jó kis déli part! Fergeteges jó időtök lesz, oda ne kozmáljatok a napon!

Kellemes nyaralást!!!

Zsuzska írta...

Szia Gabi!
Érezd nagyon jól magad és pihenj sokat!

Csibe írta...

Jó pihenést!...mesélsz majd, ugye?!!