2009. július 19., vasárnap

Egy kis giccs:DD





9 megjegyzés:

Benzsi írta...

Gyönyörű fotókat csináltatok! A képeslapok képei elbújhatnak mögöttük!!!:D

DebiGabi írta...

Benzsi,
Köszönöm szépen.
A naplementéről szerintem nem lehet elég képet készíteni mindig teljesen elvarázsol:DD

fakanal írta...

óóó, ez tényleg giccs, de milyen gyönyörűséges!:)

szepyke írta...

Jesszusom, de szép!!!!
Milyen szuper időtök volt! A tegnapi viharból mi is kaptunk!

És képzeld, már a gasztro.blog oldalon sem jelenek meg... A minernél sem, meg a gasztronál sem...


Milyen volt a Balaton, mesélj?!

DebiGabi írta...

Szepyke,
Isteni:DDD
Délelőtt fürdés a Balatonban, de a déli órákban muszáj volt bejönni a napról, mert elviselhetetlenül sütött. Szabályszerűen egétte az ember bőrét. Én imádom a napot, napozást, de ezt már az elviselhetetlen kategóriába sorolnám.
Ebéd után sziesztáztunk, majd 3 óra után egy-két órát a panzió medencéjében úszott a leányzónk, mert a balcsi ezen a részen nagyon alacsony és nem igazán tudott abban úszkálni, de volt, hogy lementünk még a Balatonhoz is.
Minden este vacsora után megnéztük a naplementét a parton. Sétálgattam a vízben, nézelődtem, homokvárakat építettünk a csajszikával. A naplemente mindennap szebb és szebb volt...
Igazi láblógatás volt 1 hétig:DD
Nem nagyon mentünk sehova, mert abban a hőségben tényleg csak a vízben volt elviselhető. Csokibarnára sültünk mind a hárman még így is, hogy a déli órákban nem voltunk lent.
Tényleg nagyon jó volt.
A panzió, ahol megszálltunk tiszta, családias, egész finom vacsorákat tálaltak esténként menüs rendszerben, reggeli meg svédasztalos volt. Nem nagyon hiányzott a főzőcskézés:))
A tegnapi vihart meg sikeresen az északi parton vészeltük át először egy vitorlásban, majd egy étteremben Akaliban néztük, hogy tombol a természet.

szepyke írta...

Már nem kell sokáig irigykednem, nekem már csak három hét és megyek az én imádott Balatonomhoz!:DD

Nagyon jól hangzik, amit leírtál! Én Boglárra megyek, de Lelle onnan három lépés.:D

DebiGabi írta...

De jó lesz neked is:DDDD
Már bekukkantottam hozzád, de még nem volt időm átolvasgatni az összes új bejegyzésedet.
A fagyireceptekből biztosan mazsolázni fogok, különösen a csokoládés nagyon tetszett.
Az én harcom most jön a fagyigéppel:DDD
Nemrég jártam viszont a mineren, hát elég érdekes most az oldal...

szepyke írta...

Fagyigéppel kapcsolatban, szerintem kb az ötödik próbálkozásra jött össze sikeresen a dolog.
És már tudom a megoldást, hogy mitől lesz fagyi, a fagyi. Le is fogom írni majd. Jól megszenvedtem érte, de már rájöttem a nyitjára!:DD

DebiGabi írta...

Nagyon várom az összefoglalót.
Ma is tettem egy kísérletet őszibarackkal, de nem vagyok vele még mindig megelégedve:((