2009. július 6., hétfő

Egy kis frissítő ebben a hőségben: JEGESKÁVÉ

Mindenki egészségére!!!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia,
Na, ja, bomba, csak írd le légyszi, hogy hogyan készíted! Köszike
Amúgy gratula az oldaladhoz, napi rendszerességgel nézem és merítek jó ötleteket!
Szia, Panni

Csibe írta...

Szia, ez most nagyon jól esett, köszi! Iszonyat meleg van, pici manócskámról is csak úgy dől a víz.

DebiGabi írta...

Panni,
Köszönöm.
Sima főzött kávét tejjel felöntöttem és adtam hozzá sok-sok-sok jégkockát. Egy kevéske tejszínhab a tetejére és kakaópor, valamint egy szívószál:))
Nagyon frissítő hatása van. Nyáron szinte csak így iszom a kávét:DD

DebiGabi írta...

Csibe,
Egészségedre. Szegény kis manócskád, amíg az én lányom és nagyon pici volt, nem igazán tudtam, neki segíteni a melegben, ráadásul ő augusztusban született. Most, hogy már nagyobb folyamatosan pancsol:DD

szepyke írta...

Nah, ez így most jó volt, de legközelebb kérek ám fagyit is bele!
Sokat.

Nem szeretem a kávét, csak sok-sok tejjel iszom meg, illetve, csak hidegen.
Ha étteremben jegeskávét kérek, mindig úgy kérem, hogy sok fagyival és minimális kávéval. Nem baj, ha szinte nem is kerül bele, csak egy csepp... Mindig hülyének néznek miatta, hogy akkor meg minek.
És akkor mindig elmondom,hogy nem szeretem a kávét magát, csak a ceremóniát amivel jár...