2009. július 31., péntek

Cukkini főzelék

Múlt héten a férjem hazaállított megint 2 nagy cukkinivel. Tavaly készítettem töltött verzióban, de nem igazán arattam vele osztatlan sikert a kis családban, ezért más kellett kitalálni. Rántva nemrég volt, így arra gondoltam legyen belőle főzelék. Hát én nem vagyok egy főzelékbarát, inkább párolt formában eszem csak meg a zöldségeket, de ez egész jóízű, finom lett, bár egy kicsit híg maradt a habarás ellenére is.
A két cukkininak levagdostam a héját és kiszedtem belőle a magos részt. Nagy lyukú reszelőn legyalultam, néhány ujjam kíséretében:) 1 fej hagymát vékony csíkokra szeleteltem és olajon megdinszteltem, majd rátettem a cukkinit. Adtam hozzá egy kis sót, fekete borsot, egy kanálnyi cukrot egy kevéske apróra vágott kaprot és öntöttem egy kevés vizet alá, nehogy odakapjon, bár egy idő után a cukkini is komoly mennyiségű levet eresztet. Ezután adtam még hozzá egy evőkanálnyi ecetet is. Puhára főztem és a legvégén beletettem 2 dl tejfölt, amiben előtte elkevertem két kanál lisztet, magyarul behabartam:)) Sült virslivel tálaltam. Elfogyott:DD

Nincsenek megjegyzések: