2009. július 21., kedd

Citromos babapiskóta

Hozzávalók:
1 nagy doboz tejföl (450 grammos)
4 dl tejszín
1 csomag vaníliás cukor
10 dkg porcukor
2 egész citrom
1 csomag zselatin fix
2 csomag babapiskóta

A citromokat jól megmostam és egy tálba belereszeltem a héjukat, majd hozzáfacsartam a levét mind a kettőnek. Beletettem a vaníliás cukrot és a porcukrot, valamint a tejfölt. Nagyon alaposan összedolgoztam, elkevertem. A 4 dl tejszínt felvertem habbá és ezt is hozzáadtam a citromos tejfölhöz. Legvégül elkevertem benne a zselatin fixet. Egy tálban lerakosgattam a babapiskótákat egymás mellé, rákanalaztam a citromos krémet, utána megint piskóta és a tetejére a maradék krém. 1 éjszakára hűtőbe tettem, hogy a piskóták egy kicsit magukba szívják a nedvességet és hogy jól összeálljon a krém.
Egy nagyon jóízű, nyári édesség lett belőle, amit viszonylag gyorsan el lehet készíteni és még sütni sem kell ebben a melegben:D

5 megjegyzés:

lúdanyó írta...

Több helyen láttam már ezt a receptet, de ilyen szuper, étvágygerjesztő fotót még nem láttam róla :)

Kata írta...

Mi ezt az édességet Citrom Álom néven ismerjük, nagyon finom. szép fotó ;)

szepyke írta...

Nálam meg azt hiszem, hogy ez a Citromos böske, de mindjárt megnézem a receptemet...
Tényleg jó a fotó, tehát, kérek.
:DD

DebiGabi írta...

Lúdanyó,
Irulok-pirulok. Köszike:DDD

Kata,
Neked is köszönöm:DD

Szepyke,
Jó név:)
Mindjárt fénypostázom:DDD

Paleee írta...

Egy ismerősömnél ettem először ezt az édességet, neki is egy barátnője csinálta. Mikor megkérdeztem, hogyan készül, csak pár hozzávalót tudott elmondani, úgy mint tejföl, citrom, tejszín. Ezen kulcsszavak alapján akadtam erre az oldalra és erre az egészen kiváló receptre. Köszönöm utólag is, mind a családomat mind a barátaimat sikerült megörvendeztetni még így télvíz idején is egy kis citromos felüdüléssel! :)