2009. július 26., vasárnap

Camembert sajt rántva áfonyával

Sokan nem szeretik a húsokat gyümölccsel vagy sajtot gyümivel fogyasztani. Én azok táborába tartozom, aki kimondottam kedveli a különlegesebb ízek összeállítását. Mint például a rántott camembert áfonya szósszal.
Az elkészítése végül is nagyon egyszerű, hiszen a camembert sajtokat megforgattam lisztben, majd tojásba tettem és legvégül zsemlemorzsába forgattam, magyarul paníroztam:))). Forró olajban aranybarnára sütöttem. Óvatosan kell forgatni, mert hajlamos a kilyukadásra, és akkor a sajt másodpercek alatt kifolyik belőle.
Főztem hozzá rizst, valamint 3-4 kanál áfonya lekvárt elkevertem 2 dl natúr joghurtban, amivel nyakonöntöttem az egészet:DDD
Elég laktató étel, tehát egy főre elég egy sajttal számolni.

2 megjegyzés:

szepyke írta...

Jöttem ebédelni, van még?
Nem sok olyan dolog van, amit annyira utálok, mint a sajt panirozása, viszont iszonyatosan szeretem...

DebiGabi írta...

Sajna már elfogyott:(
Ráadásul a konyhám is romokban, mert éppen festem...
Most lettem kész az első réteggel. Jaj de utálom már az egészet.
Minden porcikám sajog:((